Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی کردستان تاکید کرد که این استان بدون هیچ مشکلی مسابقات دور رفت گروه ب لیگ برتر فرنگی را در سنندج برگزار خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ برنامه دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی را اعلام کرد و این رقابت‌ها در 4 مقطع زمانی و در دو شهر به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب لیگ برتر کشتی، با رقابت تیم‌های فولاد اکسین خوزستان، هیئت کشتی سیرجان، رعد پدافند ارتش، آریو برزن بهبهان و هیئت کشتی یزد در گروه الف لیگ فرنگی، در روزهای 8  و 9 مهر ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز خواهد شد.

پس از آن تیم‌های استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بجنورد در گروه الف لیگ آزاد، دور رفت مسابقات را روزهای 10 و 11 مهر در خانه کشتی شهید هادی برگزار می‌کنند.
تیم‌های هیئت کشتی قائمشهر، بازار بزرگ ایران و پاس ساری نیز در گروه ب لیگ آزاد روزهای 15 و 16 مهر در خانه کشتی شهید هادی به مصاف هم خواهند رفت تا دور رفت این رقابت‌ها را پشت سر بگذارند.

در حالی که این سه مرحله در تهران برگزار می شود، سنندج میزبان دور رفت گروه ب لیگ برتر فرنگی است. این شهر در روزهای 23 و 24 مهر ماه میزبان رقابت تیم‌های صبانور کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی، بازار بزرگ ایران، احتشام گستر کارون و شهدای مدافع حرم خواهد بود.

جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی کردستان  درباره میزبانی دور رفت گروه ب لیگ برتر فرنگی به تسنیم گفت: از بیستم مهر پذیرای تیم ها در هتل خواهیم بود و مسابقات را بدون حضور تماشاگر در سالن 6 هزار نفری گلان برگزار خواهیم کرد. قطعا تمامی موارد بهداشتی و پروتکل ها و دستورالعمل های صادرشده را رعایت خواهیم کرد و هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

بنا: مسابقات جهانی کشتی و المپیک توکیو تورنمنت شگفتی‌هاست/ به حاشیه‌های عبدولی عادت دارمبرنامه دور رفت لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ب لیگ برتر گروه ب لیگ هیئت کشتی دور رفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل