Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:01:27 GMT

سرمربی نفت مسجدسلیمان نیامده، رفت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۹۴۹

سرمربی نفت مسجدسلیمان نیامده، رفت

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از سمت خود استعفا کرد.

سید مجتبی حسینی که مدت زیادی از توافق او با باشگاه نفت مسجدسلیمان برای هدایت نفت نمی گذرد، از سمت خود به دلایل مشکلات موجود استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، هنوز استعفای حسینی به تایید مدیران باشگاه نفت نرسیده است و علی رغم همه مشکلات و محدودیت ها، مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا از طریق مسئولان مختلف مشکلات را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نفت مسجدسلیمان امیدوار است تا با وعده استاندار خوزستان مبنی بر کمک به تیم های نفتی ضمن رفع مشکلات، حسینی را برای ادامه همکاری متقاعد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان سید مجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۲۵ فروردین‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه پادادشهر اهواز ۷۵، ایستگاه نیوساید اهواز ۷۳، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۷۲، سوسنگرد ۶۳، ایستگاه خرمشهر ۸۵، ایستگاه ماهشهر ۶۰ و ایستگاه هندیجان ۷۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «قابل قبول» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و اندیمشک در وضعیت «پاک» بوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • تزلزل هویت از مشکلات بازار تاریخی خوی
  • خمس خواستار جدایی از تراکتور شد
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • خرید بیش از ۲۴ ‌هزار تن گندم در خوزستان
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان الزامی است
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «پاک»