Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، به بلندمرتبه‌سازی در یک‌سری از معابر شاهرود در طرح جامع شهری اشاره و اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر شاهرود به‌زودی توسط شهرداری شاهرود تنظیم و در راستای طرح جامع شهر شاهرود عملیاتی خواهد شد و نوید خوبی به مردم این شهر است.

وی به طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع یک هزار و ۴۱۶ واحد در طرح اقدام ملی مسکن برای شرق استان سمنان مصوب شده و ۹۵ واحد مسکونی نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته می‌شود که تأمین زمین آن انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه ابتدا دو هزار و ۷۱۲ نفر ثبت‌نام داشتیم که با توجه شرایط طرح اقدام ملی، یک هزار و ۴۳۹ نفر استعلام آنها ثبت شد، گفت: در حال حاضر، ۱۸۱ نفر حساب افتتاح کردند، ۳۰۷ نفر در شرایط تأیید استعلام هستند و حدود ۸۰ نفر آورده خود را واریز کرده‌اند.

عمیدی ادامه داد: در راستای طرح اقدام ملی مسکن، ۲۴ واحد مسکونی در سنوات قبل شروع شده و در مرحله سقف اول است که در شهرک کوثر شاهرود قرار دارد.

او گفت: ۷۲ واحد مسکونی هم در همین شهرک در مراحل اخذ پروانه قرار دارد؛ ۹۶ واحد هم در شهرک فدک در مراحل اخذ پروانه است که در آینده نزدیک کلنگ‌زنی پروژه انجام خواهد شد.

عمیدی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن متقاضی‌محور است، به مسکن مهر هم اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۰۳ واحد مسکن مهر در شرق استان سمنان وجود دارد که در اسفندماه ۱۳۹۷ تحویل این اداره کل شده است.

او گفت: از آن تاریخ، دغدغه ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بود و با پیگیری‌های انجام‌شده، پروژه‌ها به دو قسمت دارای معارض و فاقد معارض تقسیم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: پروژه‌های معارض، حقوقی‌شده یا خودمالک یا زیر ۳۰ درصد است که فعلاً از دستور کار خارج شده است.

عمیدی ادامه داد: ۳۶۶ پروژه مسکن مهر فاقد معارض در برنامه کار قرار گرفت و تکمیل شد و ۳۴ واحد باقی مانده که در آینده نزدیک، اختتامیه طرح مسکن مهر در شرق استان را خواهیم داشت.

وی به پروژه‌های حقوقی دارای معارض مسکن مهر نیز اشاره کرد و افزود: پروژه سنگسر ازجمله این‌هاست که جلسات متعددی با دادستان و فرماندار ویژه شاهرود داشتیم و با پیگیری انجام‌شده، در پروژه سنگسر حکمی برای شرکت مجری به ارزش ۱۱ میلیارد تومان صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۱۴۵ واحد دارای متقاضی از این پروژه است و با سه کارشناس رسمی تحویل گرفته شده تا با افزایش تسهیلات و همکاری مردم این پروژه تکمیل شود.

عمیدی به آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر که اختلاف بین کارفرما و اداره کل برای تحویل به شهرداری وجود دارد، نیز اشاره کرد و افزود: با ورود دادستان به پروژه و تشکیل جلسات، سه مرحله دادگاه تشکیل شده و منتظر رأی نهایی این پروژه هستیم تا ادامه تکمیل و آماده‌سازی مسکن مهر کوثر و فدک شاهرود و تحویل به شهرداری را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش‌تر نیز شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌ای با عنوان «مسکن مهر سنگسر را تکمیل کنید» مطرح کرده بودند.

نتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر استان سمنان شاهرود مجری اقدام ملی مسکن واحد مسکونی مسکونی شهرک کوثر شاهرود طرح اقدام ملی مسکن شرق استان سمنان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان، دستورات مقتضی لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق خطاب به مدیران مربوطه صادر کرد.

نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سه سایت در حال احداث فوق از مجموع میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

کد خبر 6080116

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان