Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سریال حوالی پاییز با اشاره به موانع پیش روی ساخت این سریال گفت: از این به بعد به جای ساخت سریال هایی مثل «حوالی پاییز» و اتفاقاتی مانند فاجعه منا ترجیح می دهم یک درام اجتماعی بسازم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز در مراسم بازخوانی انتقادی روایت‌های رسانه ای- سیاسی فاجعه منا که با عنوان روایت یک جنایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در محل حوزه هنری برگزار شد، گفت: خانواده بنده در سال ۹۴ جز حجاجی بودند که در منا حضور داشتند با این وجود وقتی که خبر فاجعه منا را شنیدیم نگران آن‌ها شدیم، اما در نهایت توانستیم خبر سلامتی آن‌ها را بشنویم بر این اساس بود که بنده تصمیم گرفتم داستان شرایطی را که در آن قرار گرفته بودیم بنویسم و در نهایت آن را به یک فیلمنامه تبدیل کردم؛ اما هر کجا که این فیلمنامه را ارائه می‌دادم به آن اهمیت نمی‌دادند و من هم با خودم می‌گفتم شاید از فیلمنامه خوششان نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یک روز آقای پروینی تهیه‌کننده سریال حوالی پاییز با بنده تماس گرفت و خواست یک جلسه در رابطه با فیلمنامه بنده به صورت محرمانه برگزار کنیم، اما من دلیل اینکه چرا باید این جلسه محرمانه باشد را نفهمیدم.

کارگردان سریال حوالی پاییز گفت: بنده اگر بخواهم اثری را تولید کنم مسئولین اولویت دست چندم بنده هستند، چون من آثار خود را برای مردم میسازم؛ اما با این وجود وقتی از بیرون به سریالی مثل سریال حوالی پاییز نگاه می‌کنیم می‌بینیم که مردم می‌گویند یک نفر پولی از صدا و سیما گرفته و یک فیلم حکومتی ساخته است. به هر روی اگر من یک درام خانوادگی بسازم می‌توانم بدون دغدغه کار کنم.

وی اضافه کرد: برآورد ساخت سریال حوالی پاییز از سریال‌های هم تراز خودش هم پایین‌تر بود با این وجود مردم می‌گفتند این فیلم اولویت نظام بوده و این در حالیست که این گونه نبود و این خیلی دردناک است که بگویند یک فیلم حکومتی ساخته شده است.

کارگردان سریال حوالی پاییز گفت: درد اینجاست که خبرگزاری‌هایی که باید از ما برای تولید سریال حوالی پاییز حمایت می‌کردند این کار را انجام ندادند، اما خبرگزاری‌های که این کار به آن‌ها ربطی نداشت از ما حمایت می‌کردند.

نمازی با اشاره به اینکه سریال حوالی پاییز از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون بوده و به همین دلیل از ما تقدیر شد اظهار کرد: این فیلم در بین مخاطبان خارج از کشور نیز بازخورد خوبی داشته است.

نمازی اضافه کرد: با توجه به موانعی که برای تولید سریال حوالی پاییز وجود داشت بنده به هیچ وجه دیگر اثری که مرتبط با فجایعی مثل فاجعه منا هستند را نمی‌سازم و ترجیح می‌دهم یک درام اجتماعی و یک فیلم زنانه بسازم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارگردان سریال حوالی پاییز بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق فاجعه منا صدا و سیما کارگردان سریال حوالی پاییز فاجعه منا یک فیلم یک درام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی رضایی، ظهر سه شنبه گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به هم استانی‌ها و رانندگان توصیه می‌شود از انجام هر گونه سفر غیر ضروری خودداری کنند.

وی، افزود: در این شرایط علی‌رغم حضور گسترده همکاران بنده و سایر دستگاه‌های خدمات و امدادرسان، احتمال اختلال در ترافیک و ترددهای جاده‌ای وجود دارد.

وی، افزود: رانندگان احتیاط کامل برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار دهند و با همکاران بنده مستقر در جاده همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6079817

دیگر خبرها

  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • تبدیل داده‌ها به صدا/ ذخیره‌سازی امن و سریع اطلاعات در حافظه کوانتومی
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!