Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده کتاب خیابان ۲۰۴ گفت: بنده تعجب می‌کنم که بعد از چندسال رویکرد این است که به فاجعه منا نپردازیم چون آقایان معتقدند با نپرداختن به آن، موضوع فراموش می‌شود و مشکل حل خواهد شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کاردانی نویسنده کتاب خیابان ۲۰۴ در مراسم بازخوانی انتقادی روایت‌های رسانه های- سیاسی فاجعه منا که با عنوان روایت یک جنایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در محل حوزه هنری برگزار شد، گفت: از همان روز عید قربان سال ۹۴ این سوال در ذهن همه ما به وجود آمد که چگونه در یک خیابان ۲۰۰ متری هفت هزار نفر در عرض ۳۰ تا ۴۰ دقیقه کشته می‌شوند و این برای ما قابل فهم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کار مستندنگار این است که به سوالاتی که در ذهنش به وجود می‌آید پاسخ بدهد و این پاسخ را با مردم به اشتراک بگذارد با این وجود مسائلی در رابطه با فاجعه منا وجود دارد که هم مردم و هم خانواده‌های شهدای این فاجعه باید از آن مطلع شوند.

نویسنده کتاب خیابان ۲۰۴ گفت: از همان ابتدا که به سازمان حج و زیارت مراجعه کردم این سازمان لیستی از خط قرمز‌ها را به من داد. به هر روی این درست است که انتقاداتی نسبت به عملکرد سازمان حج و زیارت وجود دارد و دولت می‌خواهد پیگیری این ماجرا مسکوت بماند، اما با تشکیل هیئت هفت نفره برای شناسایی اجساد سازمان حج و زیارت زحمت خود را کشید به همین دلیل وقتی که کمک‌های این سازمان در کتاب خیابان ۲۰۴ گنجانده شد برخورد آن‌ها با بنده تغییر کرد، چون متوجه شدند که من به دنبال متهم کردن آن‌ها نیستم.

کاردانی بیان کرد: سوژه کتاب خیابان ۲۰۴ خیلی دوست‌داشتنی نیست، چون خیلی احساس افراد را درگیر میکند. به هر روی بنده تعجب می‌کنم که بعد از چندسال رویکرد این است که به فاجعه منا نپردازیم، چون آقایان معتقدند با نپرداختن به آن، موضوع فراموش می‌شود و مشکل حل خواهد شد.

وی با انتقاد از ضعف رسانه‌ای در روایت فاجعه منا تصریح کرد: ما در رابطه با کدام حادثه روایت داریم آیا در مورد کشتار حجاج در سال ۶۴ روایتی داریم؟ هرگز نه. به هر روی ما به جای اینکه دغدغه‌های خود را بگوییم سعی می‌کنیم آن‌ها را فراموش کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فاجعه منا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق کشتار حجاج در سال 64 کتاب خیابان ۲۰۴ فاجعه منا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رویدادی که در آن استادان کشوری و بومی به آموزش تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا در زاهدان
  • دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند