Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد با پیروزی 3-0 مقابل لوتون تاون، به دور چهارم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که این هفته در لیگ برتر مغلوب کریستال پالاس شدند، امشب برابر لوتون تاون کار دشواری نداشتند و در نهایت با گل های خوان ماتا (پنالتی)، مارکوس راشفورد و میسون گرین‌وود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتدها از همان دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بودند اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که توانستند به گل برسند. در دقیقه 44 بود که خطای بازیکن لوتون روی برندون ویلیامز باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خوان ماتا پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دروازه بان، گل اول را به ثمر رساند.

این نتیجه تا دقیقه 88 پایدار بود تا اینکه راشفورد اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی ارسال بلند برونو فرناندس، این میسون گرین‌وود بود که توپ را برای راشفورد آماده کرد و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

اما این هم پایان کار نبود و یونایتد در وقت های اضافه به گل سوم رسید. این بار خود گرین‌وود که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، با یک حرکت عرضی و ضربه ای دقیق، توانست دروازه لوتون را باز کند و تا یونایتد در این دیدار به پیروزی 3-0 برسد.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،نماینده کردستان به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی با ارائه یک بازی منسجم توانست از سد تیم مهمان بگذرد.
همچنین تیم پنجره آسمان سنندج دیگر نماینده استان کردستان نیز به عنوان تیم چهارم در تهران به مصاف تیم کنکو تهران خواهد رفت.
مرحله چهارم(پلی آف) رقابت‌های بسکتبال لیگ جوانان بانوان کشور از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست