Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:34:24 GMT

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ایرانی در عمان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۱۳۷

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ایرانی در عمان

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ایرانی با حضور آقای نجفی خوشرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران و مسئولان نهادهای ایرانی و مدیران و معلمان، در محل مجتمع آموزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که دانش آموزان و اولیای آن‌ها از طریق فضای مجازی شرکت داشتند، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره فرماندهان، رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی جدید مدارس را به دانش آموزان، معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت متاثر امروز جهان از شیوع ویروس کرونا و چالش‌هایی که کشورها با آن مواجه هستند، ابراز امیدواری کرد که تمهیدات ایجاد شده جهت آموزش در فضای مجازی بتواند نقش مناسبی را در راه آموزش و پرورش دانش آموزان ایرانی مقیم داشته باشد و با کوشش، تعامل، نظارت و همکاری دو جانبه سال تحصیلی موفقی پیش روی دانش آموزان و معلمان عزیز باشد.

سفیر کشورمان در ادامه به فشارها وتحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: در طول چهل و دو سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، عزت، وحدت و همبستگی خود را همواره به رخ جهانیان کشانده ایم و با همه محدودیت‌ها و فشارها جلوی زورگویی‌ها و خوی استکباری آمریکا ایستادگی کرده ایم.

در این مراسم که موسوی زاده رایزن فرهنگی کشورمان و حسینی سرپرست مدارس ایرانی در امارات نیز حضور داشتند، مدیر مجتمع آموزشی سفارت ایران در مسقط به ارائه گزارشی از تمهیدات و بسترسازی‌های این مجتمع برای آغاز سال تحصیلی از طریق فضای مجازی و هماهنگی های به عمل آمده با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش ایران و عمان پرداخت.

در ادامه سفیر کشورمان در نشستی صمیمی با مسئولان و معلمان مدرسه شرکت کرد و در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مجتمع قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی آغاز سال تحصیلی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس