Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، علامه «یحیی الدیلمی» عالم برجسته دینی و امام جماعت مسجد جامع «النهرین » صنعاء آزاد شد.

«حمید رزق» خبرنگار پایگاه خبری «المسیره» وابسته به دولت نجات ملی یمن در صنعاء در توییتر خبر از آزادی این شخصیت برجسته دینی در یمن داد و گفت: «به علامیه یحیی دیلمی آزادی او را پس از 400 روز اسارت در زندان‌های دشمن تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزادی نتیجه موفق یک وساطت محلی تحت نظارت کمیته امور اسرا بود که به آزادی شماری از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی در مأرب به همراه علامه الدیلمی منجر شد».

این خبرنگار یمنی گفت که در ازای آزادی شماری از اسرای یمنی، فرزند «علی محسن الاحمر» معاون عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن آزاد شده است.

«یحیى بن حسین بن محمد الدیلمی» متولد ژانویه ۱۹۶۱ میلادی و یک عالم دینی یمنی از مراجع زیدی، متفکر اسلامی و از مبلغان وحدت اسلامی، تکریم بشریت، مبارزه با فساد و رد اختلافات فرقه‌ای است. 

او از پیشگامان دفاع از آرمان فلسطین و مسائل ملت عرب و اسلامی در یمن است و در بسیاری از کنفرانس‌ها و سمینارهای بین المللی و منطقه‌ای شرکت کرده است. علامه الدیلمی در ۲۰ آگوست ۲۰۱۹ میلادی در هنگام بازگشت زمینی از حج در شهر مأرب یکی از استان‌های یمن واقع در شمال شرق صنعاء، پایتخت این کشور ربوده شد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد اسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش «نماینده»، متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران، شارلی انور تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یه نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.»

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود