Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها به دنبال فروش برخی از بازیکنان خود و جذب بازیکنان جدید هستند. 

آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری موفق به جذب 3 بازیکن شده است و همچنان به دنبال جذب بازیکنان بیشتری است.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیوید اورنشتاین، حسام عوار، هافبک فرانسوی لیون و توماس پارتی هافبک غنایی اتلتیکو مادرید، اهداف اصلی آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی هستند و سران این باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب یکی از آن ها یا هر دوی آن ها انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات دقیقی از گزینه های جایگزین توپچی ها در صورت عدم جذب این دو هافبک در دسترس نیست. به خدمت گیری این دو بازیکن به فروش برخی از بازیکنان آرسنال برای افزایش بودجه و آزاد شدن فضای ترکیب این تیم نیز بستگی دارد. تاکنون آرسنال تنها موفق به فروش امیلیانو مارتینز به استون ویلا شده است.

محتمل بودن جذب توماس پارتی نسبت به عوار 

این احتمال وجود دارد که آرسنال از بین توماس پارتی و حسام عوار، تنها موفق به جذب یکی از آن ها شود و در چنین شرایطی، احتمال جذب توماس پارتی نسبت به عوار بیشتر است زیرا پارتی در پستی بازی می کند که توپچی ها نیاز به تقویت آن دارند و بند آزادسازی او (50 میلیون یورو) نیز می تواند کار را برای این باشگاه آسان تر کند. ادو، مدیر ورزشی آرسنال رابطه بسیار خوبی با هم وطن خود یعنی جونینیو، مدیر ورزشی لیون دارد اما معامله با لیون کار دشواری خواهد بود. آئولاس، رئیس باشگاه لیون از موضع خود برای فروش عوار کوتاه نمی آید و مبلغ فروش حسام عوار بیشتر از بند آزادسازی توماس پارتی است. میکل آرتتا علاقه زیادی به جذب عوار دارد.

جدایی قرضی ریس نلسون از آرسنال

ریس نلسون، وینگر 20 ساله آرسنال فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در اختیارش قرار نمی گیرد. برخی از باشگاه ها نسبت به جذب او علاقه نشان داده اند اما هنوز مذاکره‌ای صورت نگرفته است. آرسنال به دنبال جدایی نلسون به صورت قرضی است و به احتمال فراوان، این وینگر جوان در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری این تیم را به صورت قرضی ترک کند. سران آرسنال امیدوارند تا فرصت بیشتری در اختیار نلسون در باشگاه بعدی‌اش قرار گیرد تا او به بازیکن بهتری تبدیل شده و با تجربه بیشتری به آرسنال بازگردد. ریس نلسون در آکادمی آرسنال رشد کرده است.

ترابزون اسپور و گالاتاسارای به جذب الننی علاقه دارند

طبق ادعای Ahmed Atta از BBC arabic، محمد الننی، هافبک مصری آرسنال مورد توجه دو باشگاه گالاتاسارای و ترابزون اسپور قرار گرفته است و پیشنهاداتی را نیز از سوی این دو باشگاه دریافت کرده است. مدیر برنامه الننی اکنون در ترکیه حضور دارد. الننی هنوز راجع به آینده خود با سران آرسنال صحبتی نداشته است. فصل گذشته، محمد الننی به صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه حضور داشت. 

همچنین بخوانید:

آرسنال و رقابت با یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا برای جذب حسام عوار

آئولاس، رئیس لیون: به نظر می رسد آرسنال نمی خواهد یا نمی تواند برای جذب عوار هزینه کند

آرسنال برای جذب حسام عوار یا توماس پارتی باید چند بازیکن بفروشد

اتلتیکو مادرید به دنبال جذب لوکاس توریرا از آرسنال

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات توماس پارتی حسام عوار ریس نلسون برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟

به گزارش جماران؛ حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در دولت روحانی در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: گشت را ارشاد کردند؟

 

دیگر خبرها

  • ناسا در مورد برنامه فضایی چین به عنوان «پوششی برای پنهان‌ کردن اهداف نظامی» هشدار داد
  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان