Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@10:02:51 GMT

مایکروسافت از تولید نمایشگر 85 اینچی خبر داد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۵۴۲

مایکروسافت از تولید نمایشگر 85 اینچی خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نمایشگر غول پیکر جدید مایکروسافت سرفیس هاب ۲ اس نام دارد و قرار است فروش آن از ژانویه سال آینده میلادی آغاز شود.

مایکروسافت اولین بار در آوریل سال ۲۰۱۹ از برنامه ریزی برای تولید و عرضه چنین نمایشگری خبر داد. کاربرد اصلی این نمایشگر در مدارس و شرکت های بزرگ تجاری و سازمان های دولتی خواهد بود و می توان از آن از فاصله دور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب این نمایشگر بر روی دیوار به سادگی انجام می شود و ضخامت آن نسبت به نمایشگرهای بزرگ قبلی مایکروسافت ۲۰ درصد کمتر بوده و نور و درخشندگی آن هم ۳۰ درصد بیشتر است. نسخه های مختلف ویندوز بر روی این نمایشگر به راحتی اجرا می شوند. مایکروسافت قبلا نمایشگر ۵۰ اینچی هم عرضه کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مایکروسافت تولید دلار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا

به گزارش قدس آنلاین، حمید کاشانی با بیان اینکه نیمه اول هر سال در کشور مصرف تخم مرغ کاهشی می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته دولت برای تداوم و پایداری تولید با خرید تضمینی تخم مرغ از مرغداران از آنها حمایت می کرد که البته این خرید به صورت محدود صورت می‌گرفت.

وی افزود: امسال اما با وجود اینکه به جهادکشاورزی نامه‌ای ارسال و از آنها درخواست کردیم که تخم مرغ های مازاد را خریداری کنند، هنوز خبری نشده است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران تصریح کرد: تولیدتخم مرغ در کشور ۲۰ ماه طول می‌کشد و نمی‌توانیم هنگامی که مصرف تخم مرغ کاهشی می‌شود تولید را کم و گله‌ها را حذف کنیم. گله‌ها باید حفظ شوند تا تولید پایدار بماند.

وی در ادامه گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری در حال حاضر به کیلویی ۳۲ هزار تومان رسیده این در حالیست که قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران حدودا کیلویی ۶۰ هزار تومان است. این یعنی تخم مرغ ۵۰ درصد قیمت واقعی فروخته می‌شود.

کاشانی با بیان اینکه قرار بود قیمت تخم مرغ تا پایان عید فطر ثابت بماند و بعد از آن اصلاح شود، گفت:سال گذشته ۳ بار مواد اولیه افزایش رسمی پیدا کرد ولی تخم مرغ گران نشد. منتظریم برای امسال قیمت جدید تخم مرغ متناسب با قیمت مواد اولیه اصلاح شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد