Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای وزیران عربستان سعودی شامگاه روز سه شنبه به صورت مجازی و به ریاست «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی تشکیل جلسه داد.

شورای وزیران در بخشی از این جلسه تاکید کرد که هرگونه توافق هسته ای با ایران باید باعث عدم اشاعه هسته ای شده و تلاش های انجام شده برای ایجاد منطقه عاری از تسلیحات کشتار جمعی در خاورمیانه را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده اند که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز بوده و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها در گزارش های خود هیچگونه انحرافی در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران اعلام نکرده است.

از سوی دیگر ایران عضوی از پیمان منع گسترس تسلیحاتی اتمی بوده و تمامی تاسیسات هسته ای ایران تحت نظارت و بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار داد.

شورای وزیران سعودی ها در جلسه روز سه شنبه خود هیچ اشاره ای به تسلیحات و زراد خانه هسته ای رژیم صهیونیستی نکرده اند.

این رژیم که تا کنون از پیوستن به پیمان منع گسترده تسلیحات هسته ای خودداری کرده بیش از 100 بمب اتمی در زرادخانه خود ذخیره کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عربستان سعودی ایران هسته ای خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران برنامه هسته ای ایران آژانس بین المللی انرژی برنامه صلح آمیز هسته ای ایران آژانس بین المللی انرژی رژیم صهیونیستی تسلیحات هسته ای ایران جمهوری اسلامی ایران عربستان عربستان سعودی هسته ای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی شوروی فروپاشید و اوکراین دوباره مستقل شد، اوکراین به واسطه انبوه تسلیحات اتمی انبار شده در این کشور، چهارمین قدرت اتمی دنیا بود. در آن زمان غرب و روسیه به اوکراین فشار آوردند تا تسلیحات اتمی به روسیه منتقل شود و در عوض غرب امتیازاتی به اوکراین می‌دهد. سفیر اوکراین در انگلیس با توجه به اوضاع کنونی این کشور می‌گوید: «زرادخانه هسته‌ای بزرگی داشتیم، آن را واگذار کردیم و این بلایی است که بر سر ما آوردند... این درس بزرگی برای ما و کشورهایی مثل ایران است که سپر هسته‌ای خود را کنار نگذارند...» صحبت‌های کامل این مقام اوکراینی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!