Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری ققنوس خراسان شمالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، سوم مهرماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

صادق کرمی، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری ققنوس خراسان شمالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، سوم مهرماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن بصیرت دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی ادامه داد: دانشجویان در بخش‌های عکاسی، شعر، نقاشی، تئاتر، فیلم کوتاه و ... در این جشنواره به رقابت پرداختند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی عنوان کرد: محور‌های اصلی این جشنواره گام دوم انقلاب، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات صنفی دانشجویی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ... بوده است. در این اختتامیه از آثار و نفرات برتر تقدیر و از جهادگران حوزه سلامت تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان گفت: این مراسم با حضور دبیرکل پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس برگزار می‌شود و در این مراسم از بازیگر و هنرمند مطرح کشور، جلیل فرجاد دعوت به عمل آمده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره ققنوس ققنوس خراسان شمالی بجنورد جشنواره فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا با حضور در حوزه هنری خراسان شمالی با تعدادی از بانوان هنرمند تصویرساز، نویسنده، طراح و عکاس استان با آثار و تولیدات هنری آنها آشنا شد.
وی به سلامت گذشتن انقلاب از توطئه‌های بیشمار دشمنان را از برکات جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ برای اهلش سخت نبود، رزمندگان با داشتن روحیه ایثار و رشادت توانستند روز‌های سخت جنگ را تبدیل به فضایی روحانی و معنوی کنند که تحمل آن سهل و آسان شود.
اکرم صدیقی رئیس حوزه هنری استان، ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه و بانوان هنرمند، بیان کرد: نگاه ریزبین و حساس بانوان منجر به خلق دیدگاه نو در تولید آثار هنری می‌شود که باید به تربیت و تقویت آن بپردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است