Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:54:54 GMT

استقلال چگونه می‌تواند صعود کند؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۷۰۹

استقلال چگونه می‌تواند صعود کند؟

آبی پوشان پایتخت حتی با پیروزی یک بر صفر برای الاهلی هم به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، استقلال در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود. نماینده ایران امیدوار است که بتواند با پیروزی در این بازی به دور بعد راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال برای صعود به دور بعد نیاز به پیروزی با اختلاف 2 گل دارد، البته نماینده ایران در یک صورت دیگر هم می‌تواند به دور بعد صعود کند.

اگر استقلال در این بازی با یک گل به پیروزی برسد در این شرایط وضعیت تیم در جدول رده بندی با الشرطه برابر خواهد شد و کار به بازی رودرو کشیده می‌شود.

استقلال و الشرطه در هر دو دیدار رودروی خود به تساوی دست پیدا کرده‌اند و در این هنگام بازی جوانمردانه و دریافت کارت های زرد و قرمز تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند.

تیم عراقی یک کارت قرمز دارد و اگر استقلال حتی با یک گل الاهلی را شکست دهد و هیچ کارت قرمزی دریافت نکند به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران الاهلی عربستان ليگ قهرمانان آسيا دور بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند