Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@06:31:20 GMT

رئیس سازمان نظام پزشکی به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۷۲۵

رئیس سازمان نظام پزشکی به کرونا مبتلا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، با انتشار پستی در فضای مجازی، این مطلب را اعلام کرد و نوشت که محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

وی از روز گذشته جهت درمان‌های تکمیلی، در بیمارستان بستری است.

به گفته کرمانپور، حال عمومی رئیس سازمان نظام پزشکی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5030737

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا ظفرقندی سازمان نظام پزشکی ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری واکسن آنفلوانزا آمار کرونا پروتکل های بهداشتی آلزایمر سازمان غذا و دارو دیابت بیمارستان تغذیه علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سلامت روان سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدماتی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دولت سیزدهم خدمات بی‌سابقه‌ای در حوزه سلامت به مردم ارائه شده است.

وی اضافه شدن تعداد تخت‌های بیمارستانی در این دولت را قابل مقایسه با هیچکدام از دولت‌های قبل ندانست و افزود: کمبود تخت‌های ویژه نوزادان و اطفال یکی از مشکلات استان بود که در این راستا ۱۸ تخت NICU به بیمارستان محمد کرمانشاهی و ۱۴ تخت NICU به بیمارستان امام رضا (ع) اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در دولت مردمی ۱۰۷ بیماری خاص به‌طور کامل تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفته است، اضافه کرد: اخیرا طرحی به دانشگاه ابلاغ شده که درمان کودکان زیر هفت سال به طور کامل در بیمارستان‌های دولتی رایگان است که در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها از نظر نرم‌افزاری هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح دارویار، از مزیت‌های آن سخن گفت و تصریح کرد: اگر طرح دارویار اجرایی نمی‌شد میلیون‌ها دلار به کشور ضرر وارد می‌شد؛ در این طرح ارز ۴ هزار و ۲۰۰ که سبب قاچاق دارو شده بود، از حیطه دارو و تجهیزات پزشکی به طور کامل حذف شد.

محمدی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه طی سال‌جاری، اظهار کرد: بیمارستان سرطان کرمانشاه به‌عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور در حال تجهیز است و در سفر رئیس‌جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

وی از اتمام ساخت بیمارستان ثلاث باباجانی تا اواخر خردادماه خبر داد و گفت: این بیمارستان را با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد تحویل گرفتیم و طی مدت ۲ سال به پیشرفت ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی اورژانس بیمارستان طالقانی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: تا آخر اردیبشهت‌ماه با اتمام کار عمرانی اورژانس، وارد فاز تجهیز می‌شود.

محمدی اشاره‌ای به راه‌اندازی دستگاه پت‌اسکن در بیمارستان امام رضا (ع) با حضور وزیر کشور در سالی که گذشت، داشت و ادامه داد: امروز علاوه بر بیماران سرطانی کرمانشاه، در این مرکز بیمارانی از استان‌های لرستان، ایلام و همدان پذیرش و درمان می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی خبر داد و گفت: پروژه عمرانی این دانشگاه در سال ۸۹ شروع شده بود که ان‌شاءالله در سال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی در خصوص برنامه دانشگاه در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مردمی‌ترین شکل مشارکت در تولید است در این راستا از نخبه‌ها، اساتید و دانشجویانی که ایده تولید دارند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، حمایت می‌شود.

محمدی با اشاره به رتبه دوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید محصول فناور، اضافه کرد: امسال برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان از نظر واگذاری زمین، حمایت مالی و کسب مجوز‌ها برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا ایده‌های خلاقانه خود را به محصول تبدیل و کشور را از واردات محصول موردنظر بی‌نیاز کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارائه خدماتی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم
  • رشد ۱۷ درصدی انجام آزمایش در آزمایشگاه بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان