Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، داریوش حسن‌نژاد روز چهارشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: سد مخزنی کمندان با هدف تامین آب شرب شهرهای ازنا و الیگودرز و آبیاری پنج هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورز منطقه در دست انجام است.

وی افزود: تاکنون اجرای عملیات خاکریزی بدنه سد به میزان ۹۰ درصد، خرید تجهیزات هیدرومکانیکال ۹۲ درصد، اجرای 2 رشته تونل و  نصب تجهیزات ابزار دقیق ۷۳ درصد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز امکان آبگیری سد در اردیبهشت ۱۴۰۰ فراهم می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت سد مخزنی "عالی محمود" الیگودرز نیز  اظهار داشت: عملیات اجرایی این سد  با هدف تامین آب کشاورزی اراضی پایین دست و با پیشرفت هشت درصد در حال انجام است.

حسن نژاد افزود:  عملیات اجرایی این سد که شامل خاکبرداری محور سد و احداث تجهیزات کارگاه بوده در سال‌های قبل و در قالب پیمان دیگری اجرا شده است.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای خرم آباد لرستان شرکت آب منطقه ای خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۴۵۸ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین، یک هزار و ۱۰۵ مورد امداد جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۹۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» و امدادرسانی مربوط به حوادث جوی ۱۷۳ مورد «معادل ۴ درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۹۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۵۴ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و سه هزار و ۲۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

محمودی اضافه کرد: برای ۱۸۳ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای پنج هزار و ۲۲۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

کد خبر 6063380

دیگر خبرها

  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • آبگیری ۹۸ درصدی آببندان در مازندران
  • ۵۰ درصد سازه‌های آبخیزداری استان مرکزی آبگیری شد
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری استان مرکزی