Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:20:20 GMT

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در سلطانیه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۷۹۶

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در سلطانیه

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی پنج ماه گذشته از سال‌جاری 11 طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و همچنین لوله‌گذاری و توسعه شبکه در شهرستان سلطانیه اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های لوله‌گذاری و توسعه شبکه شامل سه طرح شهری در سلطانیه است، اضافه کرد: پنج طرح در روستاهای «بوئین، کاکاباد، قلعه، سنبل‌آباد و گوزل‌دره» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سه طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در روستاهای «والایش، شکور آباد و ساریجالو» اجرایی شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها مدیریت فشار شبکه محقق و آب پایدار برای اهالی این روستاها تامین شده است.

جزءقاسمی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان سلطانیه یک هزار و 510 متر بوده است، افزود: مجموع عملیات اصلاح و بازسازی یک هزار و 340 متر بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای 11 طرح مشارکتی در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این طرح‌ها با حضور مردم و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سلطانیه برگزار شده است.

وی از زیر پوشش بودن 24 روستا در شهرستان سلطانیه خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های توسعه شبکه در روستاهای «قیاسیه» و «نادرآباد» و احداث مخزن ذخیره‌سازی آب شرب در روستای «قشلاق»، زیرساخت‌های تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بیش از پیش در روستاهای شهرستان سلطانیه ایجاد خواهد شد.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه 30 هزار نفر جمعیت زیر پوشش شرکت آب دارد، بیان کرد: قریب به 10 هزار مشترک در این شهرستان دایر است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استان زنجان سلطانیه فاضلاب شهرستان سلطانیه توسعه شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: اقدامات توسعه ای شبکه متروی پایتخت که منجر به افتتاح ۱۹ ایستگاه و شروع عملیات اجرایی دو خط جدید در مدت زمان ۳۱ ماه گذشته شده است، همچنان با قوت در سال جدید ادامه پیدا خواهد کرد و شهروندان تهرانی اخبار خوشایند متعددی در این زمینه خواهند شنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هرمزی با اشاره به این که به مدت ۱۶ ماه مسئولیت مدیر عاملی شرکت مترو را بر عهده داشت، در خصوص فعالیت های مربوط به توسعه شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی در سال جدید و ماه های باقی مانده از این دوره مدیریت شهری، گفت: خوشبختانه روند تکمیل نواقص خطوط مختلف مترو و همچنین پیگیری پروژه های توسعه ای خطوط موجود، سرعت خوبی پیدا کرده است و با حضور مهندس درستی که بیش از ۲۳ سال سابقه کار در خصوص پروژه های اجرایی صنعت مترو دارد، مطمئنا برنامه های تدوین شده با شتاب مناسبی پیش خواهد رفت.

وی درباره کارنامه عملکردی خود به عنوان مدیر عامل شرکت مترو در ۱۶ ماه اخیر، افزود: با تلاش همکاران خود در شرکت مترو و همچنین همراهی پیمانکاران و مشاوران و البته حمایت های ارکان مدیریت شهری، در مدت زمانی که مسئولیت این شرکت را بر عهده داشتم ۱۵ ایستگاه و ۵ ورودی جدید به جمع دارایی های شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی افزوده شد و عملیات اجرایی خطوط ۸ و ۱۰ مترو نیز آغاز شد.

به گفته معاون شهردار تهران، همچنین فعالیت های خوبی در زمینه تأمین ناوگان حمل و نقلی شبکه مترو صورت گرفت که نتایج آن از اواخر سال ۱۴۰۳ و یا حداکثر اوایل سال ۱۴۰۴ برای مسافران میلیونی متروی تهران ملموس خواهد شد.

هرمزی به ظرفیت های موجود در بین تلاشگران و صنعتگران این عرصه حمل و نقلی اشاره کرد و گفت: توانمندی های اثبات شده دست اندرکاران شبکه متروی پایتخت، این امیدواری را ایجاد کرده که اخبار مسرت بخش مرتبط با توسعه راه آهن ریلی زیرزمینی به عنوان ستون فقرات مبحث حمل و نقل عمومی، همچنان ادامه پیدا کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: رکوردهای به دست آمده در خصوص سرعت تکمیل این شبکه، ارتقاء یابد، شهروندان تهرانی  می توانند بیش از هر زمان دیگر از مواهب حمل و نقل عمومی پاک، ایمن و مقرون به صرفه بهره مند شوند. با این تفاسیر شبکه متروی تهران در سال جاری شاهد تکمیل ایستگاه های باقی مانده خطوط ۶ و ۷ مترو بوده و عملیات اجرایی دو خط ۹ و ۱۱ مترو هم شروع می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد مهاباد/ توصیه به اهالی روستاهای اطراف شهرستان
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • تصاویر| گنبد سلطانیه در نوروز ۱۴۰۳
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • (تصاویر) گنبد سلطانیه در نوروز ۱۴۰۳