Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت : طی پنج ماهه سال جاری یک هزار و ۹۵ هزار تن کالا به ارزش ۱۲۹ میلیون دلار از گمرک استان یزد صادر شده است.

«محمد رضا علمدار یزدی» ضمن بیان این مظلب افزود: انواع کاشی و سرامیک، محصولات فولادی، هیدرو کربن، انواع سیم و کابل، انواع لوله و پروفیل، انواع نایلون و کیسه فریزر، پسته و مغز پسته، ظروف شیشه‌ای، اکسید مولیبدن و فرومولیبدن، شیشه ساختمانی و روفرشی عمده کالاهای صادراتی از استان یزد در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمدار یزدی همچنین ۱۰ کشور برتر مقصد صادراتی را به ترتیب عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان، امارات متحده عربی، آذربایجان، عمان، ارمنستان، ترکیه و بلژیک ذکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ادامه داد: آمار واردات به گمرک استان یزد طی پنج ماهه امسال نیز به میزان ۱۶ هزار تن به ارزش ۵۵ میلیون دلار بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد، این مقام مسئول کالاهای عمده وارداتی به استان یزد را شامل ماشین آلات واحدهای تولیدی، اجزا و قطعات، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی و سلولزی و پلیمری عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صادرات استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز ۵ کشور اول مقصد کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در سال ۱۴۰۲ بوده، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

امیرجمشیدی، کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

او اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا از مبدا پاکستان از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی طی فروردین ماه سال‌جاری به پاکستان گفت: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل