Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان: در آستانه اربعین حسینی و ۲۸ صفر قرار داریم و لازم است که آحاد جامعه در خصوص رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک، رعایت موازین بهداشتی به عنوان یک وظیفه همگانی به مسئولیت خود در قبال حفظ سلامت خود و جامعه اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: مردم اطمینان داشته باشند هم و غم ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط، سلامت و امنیت جامعه در عین رعایت مصالح مردم است و اگر تصمیمی در ستاد استانی یا ملی اتخاذ می‌شود با رعایت جمیع جوانب و در همین راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه برخی شایعات و اظهار نظرهای غیر کارشناسانه روند فعالیت‌ها را کُند یا در ارائه خدمات اختلال ایجاد می‌کند.

وی افزود: ایشان متواضعانه اعلام می‌کنند که من موازین اعلام شده از سوی ستاد مدیریت کرونا را رعایت می‌کنم و لذا سایر مردم هم لازم است در این خصوص انقیاد لازم را داشته باشند.

رضایی با تشکر از کادر درمانی استان گفت: لازم است همه دستگاه‌های استان در چارچوب قانون به وظایف ذاتی خود عمل کنند و با هم‌افزایی و همدلی گام‌های موثر برداشته شود.

وی تصریح کرد: برخورد با متخلفین و کسانی که موازین بهداشتی را نادیده می‌گیرند یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی و ۲۸ صفر قرار داریم و لازم است که آحاد جامعه در خصوص رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک، رعایت موازین بهداشتی به عنوان یک وظیفه همگانی به مسئولیت خود در قبال حفظ سلامت خود و جامعه اهتمام داشته باشند.

استاندار اصفهان حفظ آرامش جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: هرچه میزان استرس و اضطراب در جامعه افزایش پیدا کند، به همین میزان احتمال ابتلای به بیماری افزایش پیدا می‌کند.

استاندار اصفهان در این جلسه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان اشاره ای نکرد، اما روز شنبه در نامه از وزیر کشور خواسته است تا به وی برای حداقل دو هفته  کاهش نیروی انسانی در ادارات دولتی و تعطیلی مشاغل غیر ضروری تفیض اختیار دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اربعین استاندار اصفهان کرونا داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است