Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از انتخاب استان به‌عنوان پایلوت کشت و توسعه گیاهان دارویی کشور خبر داد.

اسد عبداللهی در جلسه ستاد گیاهان دارویی و گلخانه‌ای لرستان که یکم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه کشت گیاهان دارویی در سطح ده هزار هکتار از اراضی استان طی پنج سال و عملیاتی شدن طرح در آینده نزدیک با امضاء تفاهم‌نامه بین استانداری لرستان، سازمان جهاد کشاورزی و ستاد مرکزی گیاهان دارویی کشور انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: لرستان به‌عنوان پایلوت کشت و توسعه گیاهان دارویی در کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کشت گیاهان دارویی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت:پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند، اولویت استان راه آهن و سدمعشوره است.

احسان کرمزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لرستان در زمینه مولدسازی و شناسایی و فروش اموال مازاد در دستگاه‌های اجرایی یکی از استان‌های پیشروست.

وی اضافه کرد: در ارزیابی وزارت اقتصاد داشته لرستان یکی از استان‌های برتر کشور در این راستاست.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت: در مواردی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم به عنوان مثال مولدسازی اموال مازاد آموزش و پرورش باید صرفا در همان راستا هزینه شود.

کرمزاده ادامه داد: در یک سری از موارد که استفاده عام دارد که هرچه جلوتر برویم و تبدیل به اعتبار شوند آن را به پروژه‌های نیمه تمام تزریق خواهیم کرد تا روند پیشرفت آنها شتاب بگیرد.

وی بیان کرد: پروژه‌های که  شروع شده و یا از سال‌های گذشته مانده تحت عنوان پروژه‌های نیمه تمام استان محسوب می‌شوند که می‌توان راه آهن لرستان را یک پروژه نیمه تمام در نظر گرفت و آسفالت یک روستا را نیز یک پروژه نیمه تمام فرض کرد منتها کاری که اهمیت دارد این است که این پروژه‌ها را اولویت بندی کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان اظهار کرد: ضرورت دارد پروژه‌های کلان نیمه‌تمام در یک دسته بندی و پروژه‌های کوچک را نیز در دسته دیگر اولویت‌بندی کنیم.

کرمزاده تصریح کرد: در حال حاضر پروژه شاخصی که در دستور کار استان قرار گرفته راه‌آهن است که به صورت جدی در دست اقدام است و میزبان وزیر راه و شهرسازی  خواهیم بود.

وی  افزود: سد معشوره نیز دیگر پروژه بوده که صدور مجوزهای آن در دست پیگری و حل شده است و روند اجرایی آن در روزهای آینده تسریع خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • ممنوعیت برداشت گیاهان مرتعی و دارویی در کرمان 
  • ممنوعیت برداشت هر گونه گیاه مرتعی و دارویی در استان کرمان
  • لیست محصولات عطاری شامل چیست؟
  • ممنوعیت برداشت هر گونه گیاهان مرتعی و دارویی در استان کرمان
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • توسعه کشت گیاهان کم‌آب‌بر در استان بوشهر/ الگوی کشت اصلاح می‌شود
  • سه دلیلی که نشان می‌دهد در معرض ابتلا به بیماری کبدی هستید
  • تقویت ناوگان مکانیزاسیون کاشت گیاهان دارویی بوشهر
  • پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار نهال در نهالستان موقت بهار طی سال‌جاری