Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه شورا اساس کار و سیاست مدیریت و رهبری است، گفت: مشارکت در امر شورای مدرسه از سوی معلمان موثرترین و مهمترین شیوه برقراری ارتباط آموزشی با کادر اداری مدرسه است.

اوبا تاکید براینکه هدف اصلی آموزش وپرورش تعلیم و تربیت است، افزود: با توجه به شرایط خاص کرونا ویروس باید فضای تدریس را در بستر شاد با امکانات موجود در جهت کسب آموزش مهارت‌های لازم وضروری به دانش آموزان مهیا و فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتوکی بر استفاده از فناوری نوین، بستر شاد، تولید و محتوای آموزشی از سوی دبیران و معلمان در زمینه‌های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز، در پایان با اشاره به اهمیت همکاری اولیا در امر آموزش با توجه به شرایط خاص کرونا ویروس، گفت: از عوامل مهم در رشد وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارتباط و نقش والدین با مدرسه و همراهی و همکاری آنان در امر تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است

فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی گفت: اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن پیام فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ ﴿سوره مبارک صف-آیه ۴﴾

۲۹ فروردین ماه تداعی کننده حماسه حریت و آزادمردی فرزندان رشید ملت عزیز ایران و یادآور ذکاوت و عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به مجاهدان راست قامت و همیشه سرافرازی است که برای درخشش گوهر ایمان، عزت و شرف بر تارک زخم دیده این مرز و بوم جان در کف اخلاص نهادند.

بی تردید اقتدار، پیشرفت، توانمندی، سرآمدی و آمادگی بالای رزمی امروز ارتش جمهوری اسلامی، به عنوان تنها ارتش معنویت محور دنیا، حاصل تفکر و اندیشه انقلابی، جهادی و استکبارستیز فرماندهان و آحاد رزمندگان مؤمن، شجاع و ولایتمداری است که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف والای خود قرار داده و آماده هستند که تا پای جان از آرمان‌های بلند انقلاب، استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی ایران محافظت نمایند.

این جانب با ادای احترام به ۴۸ هزار شهید والامقام ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران، بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی مقتدر زمینی آن، را به محضر خانواده‌های معظّم شهدا، جانبازان گرانقدر، فرماندهان دلیر و همرزمان حماسه آفرین و سلحشور خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند حیّ منّان برای وجود ارزشمندشان، دوام توفیق، سلامتی، عزت و سربلندی روزافزون در سایه عنایات حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفدا) و تحت زعامت داهیانه و هدایت فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)؛ مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی سرور

فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمؤمنین (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه

کد خبر 745607

دیگر خبرها

  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر