Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@18:23:25 GMT

سیلوستر استالونه داغدار شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۳۰۸

صراط: «جکی استالونه» مادر «سیلوستر استالونه» ستاره سینمای هالیوود که خود به خاطر طالع بینی از روی ستارگان شهرتی به هم زده بود در ۹۸ سالگی درگذشت. او همچنین از چهره‌های تلویزیونی در آمریکا بود که در مهم‌ترین برنامه‌های شبکه کابلی این کشور فعالیت می‌کرد.

«فرانک استالونه»، برادر کوچکتر سیلوستر، دوشنبه شب این خبر را اعلام کرد و گفت مادرش همان روز درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در مورد مادرش گفت: مادرم یک زن قابل توجه و موفق بود. او هر روز ورزش می‌کرد. نترس و شجاع بود. همیشه می‌گفت دوست دارد زمان مرگ در خواب باشد که همینطور هم شد و در خواب درگذشت. دوست نداشتن اینچنین مادری سخت است. او در دوران جنگ جهانی دوم و رکود اقتصادی زیسته بود و من ساعت‌ها در مورد دهه‌های ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ از او سوال می‌پرسیدم و او برایم از آن دوران تعریف می‌کرد که واقعا همچون کلاس درس تاریخ بود. ذهن تیزی داشت که تا لحظه مرگ همچنان قوی مانده بود.

استالونه فراتر از آنکه مادر بازیگران سیلوستر، فرانک و تونی دالتو باشد، در دهه ۱۹۹۰ به دلیل انتشار یک سری از کتاب‌های طالع بینی و راه اندازی خط تلفن روانشناختی خود، شهرت زیادی پیدا کرد.

او همچنین در برنامه کشتی ۱۹۸۰ با عنوان «G.L.O.W: Gorgeous Ladies of Wrestling» ظاهر شد که بعداً در نتفلیکس با همین نام اقتباس و پخش شد.

استالونه با نام اصلی «ژاکلین فرانسیس لابوفیش» در ۲۹ نوامبر ۱۹۲۱، در واشنگتن دی سی متولد شد.

وی در سال ۱۹۴۵ با فرانک استالونه پدر ازدواج کرد و در سال ۱۹۴۶ سیلوستر و در سال ۱۹۵۰ فرانک جونیور را به دنیا آورد. او دالتو را در سال ۱۹۶۴ با همسر دوم خود، «آنتونی فیلیتی» به دنیا آورد. د آلتو در سال ۲۰۱۲ درگذشت.

استالونه در وب سایت خود نوشت که در طول کار طالع بینی به پادشاهان، نخست وزیران، سیاستمداران، ستارگان سینما، قماربازها، ژنرال ها، گانگسترها، پلیس‌ها و کشیش‌ها مشاوره داده است.

مادر استالونه در چند برنامه گفتگو محور مختلف از جمله «برنامه هاوارد استرن» برنامه معروف لری کینگ» برنامه گفتگو محور «اُپرا وینفری» «شوی معروف گراهام نورتون» و شوی «دیوید لترمن» ظاهر شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سیلوستر استالونه سینمای هالیوود جنگ جهانی دوم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت

 به نقل از روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ضمن تایید خبر درگذشت وی اعلام کرد او ساعاتی پیش بر اثر ایست قلبی در منزل دار فانی را وداع گفته است.

فرشید شکیبا، مدیر واحد دوبلاژ سیما نیز این خبر را تایید کرد.

اصغر رضایی نیک متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود. این هنرمند دوبله را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد.

از میان آثار او می‌توان به صداپیشگی در سریال کارآگاه کاستر، انیمیشن‌های سفر‌های میتی کمان، داستان‌های مارکو و جینا، اسفنج دریایی، لیلی دختراستثنایی و فیلم‌های جان سخت، زمان آتش، پسران بد ۲، شهرداغ و سریال‌های سواران بد، کمیسرشهر و روزگارقدیم اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • زهرا شجاعی فعال اصلاح طلب درگذشت / تصاویر
  • «زهرا شجاعی» درگذشت
  • صداپیشه کارگاه کاستر درگذشت
  • صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان