Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان در اراک با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران گفت: صدام در شرایطی به کشور ما حمله کرد که نیرو‌های مسلح سازماندهی و آمادگی لازم را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت بزرگ ما با اعتقادی راسخ به وعده‌های الهی و آرمان‌های امام راحل در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل لبیک گفتند و در برابر دشمن متجاوز جانانه ایستادند.

او همچنین با اشاره به تلاش مدافعان سلامت اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون کادر درمان با همه وجود برای معالجه بیماران کرونایی تلاش کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نیرو‌های بهداشت و درمان به خوبی به وظایف خود عمل کردند و وظیفه مردم است با رعایت اصول بهداشتی بار را از روی دوش مدافعان سلامت بردارند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه با اشاره به افزایش آمار کرونا در کشور و استان مرکزی گفت: آمار کرونا در استان مرکزی در حال افزایش است که این موضوع نگران کننده است و اگر ادامه داشته باشد تعطیلی در دستور کار ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود.

آقازاده افزود: در مورد راهپیمایی اربعین امسال همه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی با حضور اعضا و مسئولان مربوطه در اراک تشکیل و در پایان جلسه از آقای اکبری نفرنخست آزمون ملی قرآن و فعال این حوزه قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دفاع مقدس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

در این رقابت‌ها در وزن منفی ۴۸ کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن منفی ۵۲ کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن منفی ۷۸ کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن منفی ۸۷ کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷ کیلو فاطمه براتی بریمانلو بر سکوی دوم ایستاد.

در نتایج تیمی، خراسان شمالی قهرمان شد و بر بام کوراش کشور ایستاد.

فائزه ابراهیمی و هانیه وحدانی از خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی آسیا تهران پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنند.

مینا آهن‌جان مربی و ام البنین پاکروح سرپرست و بتول پاکروح، آسیه شجاعی و فاطمه شیرپنجه به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

کد خبر 6082129

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن