Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:34:46 GMT

کیفیت هوای امروز مشهد "قابل قبول" است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۳۳۵

کیفیت هوای امروز مشهد 'قابل قبول' است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد، وضعیت کیفیت هوای شهر مشهد با شاخص 77 در شرایط قابل قبول قرار دارد.

وضعیت کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی 77 در شرایط قابل قبول قرار داشته است و شاخص هوای هم‌اکنون مشهد به 89 رسیده است که بازهم در شرایط قابل قبول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کیفیت هوای 14 ایستگاه هواشناسی وضعیت سالم قرار دارد اما شاخص کیفیت هوای ایستگاه شهید مفتح در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.طبق این گزارش امروز فقط ایستگاه طرق هوای پاک دارد.

ایستگاه شهید مفتح با عدد 105 بیشترین میزان آلودگی و ایستگاه طرق با شاخص 49 کمترین میزان آلودگی را دارند.

انتهای پیام/70039

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد کیفیت شهید تابستان کیفیت هوای قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول و سالم بود.

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۱ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد)، دو ایستگاه شهرداری‌های مناطق ۱۱ و ۱۵ در وضعت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و دو ایستگاه پارک سلامت منطقه ۱۷ و فرمانداری شهرری منطقه ۲۰ در وضع ناسالم برای همه (قرمز) قرار دارند.

همچنین در ۶ ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳، شهرداری منطقه ۲، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴، ژئوفیزیک در منطقه ۶ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ وضع پاک (سبز) ثبت شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه پارک سلامت در منطقه ۱۷ با ثبت عدد شاخص ۱۵۷ و وضع ناسالم برای همه (قرمز)، آلوده‌ترین نقطه و ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۲۱ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند.

در تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز قابل قبول ثبت شده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را گذرانده بودند.

بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط "پاک"، زردرنگ شرایط "قابل قبول"، نارنجی‌رنگ شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس"، قرمزرنگ شرایط "ناسالم" و بنفش‌رنگ شرایط "بسیار ناسالم" را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • تنفس هوای مطلوب در تهران طی امروز
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است