Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:43:16 GMT

درس بزرگ شهدا، پیروزی از ولایت فقیه بود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۳۴۶

درس بزرگ شهدا، پیروزی از ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای معراج عشق با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولان  شب گذشته در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد.
شعرخوانی زیبای نوجوان ساوجی در باب جایگاه شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده از رزمندگان مدافع حرم نیز در این مراسم روایاتی از هم‌رزمان خود و شهدا را نقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شخصیت صادقانه امام(ره) گفت: مقام معظم رهبری در مورد شخصیت امام(ره) می‌فرمودند برخی گمان می‌کردند امام (ره) توانایی اداره امور جنگ را نداشته و تصور آنها پیرمردی ۸۰ ساله در اتاق جماران و مشغول عبادت بود اما صداقت در حرف و عمل ایشان سبب مدیریت جنگ شد.

 

وی بیان کرد: امام(ره) در بیان و عمل خویش عصمت داشته و با عمل مدبرانه و عالمانه تصمیمات لازم را برای اداره امور کشور و مقابله با تهدیدات دشمن اتخاذ کردند.
این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه اهداف تشکیل انقلاب در جامعه محقق شود، تصریح کرد: اسلام در آسمان مرز ندارد به طوری که امروز از دستاوردهای دفاع مقدس در کشورهای مختلف الگوگیری می‌شود.
مهدی زاده خاطرنشان کرد: جریان نفاق که رهبرمعظم انقلاب نیز بر مبارزه با آن تاکید دارند در پی تحریف نظام و انقلاب بوده و جوانان امروز باید استقامت و ماندگاری در مسیر شهدا را بیاموزند.
وی ادامه داد: امروز درگیر جنگ رسانه‌ای هستیم و جوانان در فضای مجازی باید هوشیارانه عمل کرده و دست مأیوس‌کننده دشمن بشناسند.
این رزمنده مدافع حرم خاطرنشان کرد: درس بزرگ شهدا، پیروزی از ولایت فقیه بوده که باید در این مسیر ثابت قدم و برای تحقق اهداف انقلاب تلاش شود.

رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح، دیدار با 40 خانواده شهید، برگزاری یادواره شهدای معراج عشق، برگزاری میز خدمت، عصر شعر حماسی،نشست‌های بصیرتی، آبروی محله، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، اجرای برنامه‌های عمرانی و خدماتی، تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی، تجلیل از 1200 رزمنده ساوجی،کلنگ زنی پارک شهدا و همچنین افتتاح قنات روستای سیلیجرد با همکاری جهاد کشاورزی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ساوه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت فقیه دفاع مقدس شهدا مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است
  • هویت سپاه با انقلاب اسلامی گره خورده است