Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت نماینده‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط کلی به نفع نماینده‌های فوتبال ایران نیست. ۲ نماینده ما سپاهان و شهر خودرو حذف شدند و ۲ نماینده دیگر ما برای صعود باید در بازی آخر خودشان پیروز از زمین خارج شوند تا بتوانند از گروه خود صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع شرایط برای نماینده‌های فوتبال ایران ایده‌آل نیست، اما امیدوار هستم که استقلال و پرسپولیس از گروه‌های خود صعود کنند و به مرحله بعد بروند.

استقلال بازی سختی را در برابر الاهلی خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی استقلال و الاهلی عربستان گفت: استقلال بازی سختی را در برابر الاهلی خواهد داشت چرا که الاهلی  تیم بسیار قوی است و مهره‌ های خوبی هم دارد. تیم فوتبال الاهلی شاید با تیم دوم خود به مصاف استقلال برود، اما در مجموع نباید حریف را دست کم بگیریم. هرچند من معتقد هستم استقلال باید در بازی قبل خود مقابل الشرطه کار صعود به مرجله بعد را تمام می‌کرد.

او افزود: استقلال اگر در برابر الشرطه پیروز می‌شد کارش بسیار راحت‌تر بود اما در حال حاضر محکوم به برد در برابر الاهلی است این‌ها همه زیبایی‌های فوتبال است و باید آن را بپذیریم.

مطهری نشان داده هرگاه در زمین حضور داشته تأثیرگذار بوده است

بهتاش فریبا در خصوص عملکرد استقلال در برابر الشرطه عراق عنوان کرد: استقلال نیمه اول در برابر الشرطه بازی خوبی را ارائه نکرد چرا که پاسور یا بازیگردان خوبی که بتواند توپ‌ها را به خوبی به مهاجمان برساند نداشت و همین امر باعث شد در نیمه اول توپ‌های خوبی به دیاباته و مهدی قایدی نرسد. در نیمه دوم با آمدن مطهری و علی کریمی تفکرات تیم استقلال تغییر کرد و پاس‌های درست و تغییر منطقه بازی درستی را از بازیکنان شاهد بودیم. در ادامه فشار‌های استقلال به حدی شد که هم گل زنی کردند و هم چند موقعیت ساختند.

او تصریح کرد: مطهری نشان داده است هرگاه در زمین حضور داشته تأثیرگذار بوده است و همین موضوع خود یک نکته مهم برای سرمربی استقلال است. شما دیدید حضور علی کریمی در نیمه دوم باعث شد تا استقلال بازی سازی خوبی را انجام دهد. در این چند روز همه می‌گفتند چرا علی کریمی را از ابتدا در ترکیب قرار نداشت؟ درست است بازی خوبی از علی کریمی دیدیم، اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که کریمی ۱۲ روز با تیم استقلال تمرین نکرده است. طبیعی بود که نامجو مطلق او را از ابتدا در ترکیب قرار ندهد.

در حال حاضر کادر فنی استقلال باید شرایط روحی و روانی تیم را بالا نگه‌دارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین درباره وضعیت روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی استقلال هم بیان کرد: معمولاً تیمی که در بازی عقب است و در ادامه یا مساوی می‌کند و یا بازی را می‌برد روحیه خوبی دارد و انگیزه بازیکنان هم بالا می‌رود. در حال حاضر کادر فنی استقلال باید شرایط روحی و روانی تیم را بالا نگه‌ دارند تا در بازی با الاهلی نتیجه بسیار خوبی حاصل شود.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر ۲ نماینده فوتبال ایران نتیجه خوبی را بگیرند و از گروه خود صعود کنند تا کار نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به این زودی تمام نشود.

بیشتربخوانید

فریبا: مجیدی و سعادتمند جنگ را زود شروع کردند/ کجای دنیا به یک مربی می‌گویند ۴ مسابقه سرمربی باش بعد برو!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا بهتاش فریبا برابر الاهلی فوتبال ایران استقلال بازی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه یک عشق در تمرین استقلال

تمرین روز سه شنبه استقلال یک میهمان ویژه داشت. جوان معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد. او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد. این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با محمد جواد داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانیم؛

*از تجربه حضور در تمرین استقلال برایمان بگو؟ جو تمرین چطور بود؟

من روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این روز فراموش نشدنی به کمپ اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرین تیم محبوبم را از نزدیک دیدم. همه چیز عالی بود، برخورد بازیکنان و مربی بامرام تیم آقای جواد نکونام با من بسیار گرم و صمیمی بود و در آخر هدیه زیبایی نیز از ایشان دریافت کردم. از تمام عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم.

*اصلا چطور به تمرین تیم دعوت شدی؟ چه کسی با شما هماهنگ کرد؟

پس از مصاحبه‌ای که با تی وی پلاس داشتم و از علاقه‌ام به حضور در تمرین تیم استقلال گفته بودم. عوامل تی وی پلاس و مخصوصا آقای شاهان شکیبا زحمت این کار را کشیدند و هماهنگی لازم را انجام دادند تا من در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدارو شکر این اتفاق رخ داد.

*برخورد جواد نکونام با تو چطور بود؟

از برخورد آقای نکونام سرمربی محترم استقلال بسیار لذت بردم. آقای نکونام رفتار بسیار محترمانه ای با من داشت و بابت هدیه‌ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس حسابی استقلالی هستی؟

بله من از بچگی طرفدار استقلال هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می‌کنم.

*در فوتبال خارج چه تیمی را دنبال می‌کنی؟

در فوتبال خارج من طرفدار سر سخت رئال مادرید هستم.

*پس طرفدار رونالدو هم باید باشی؟

بله قطعا بین مسی و رونالدو، من رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است