Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف هم می روند.

روزنامه «الاقتصادیه» عربستان مدعی شد سرمربی الاهلی به عمر السوما مهاجم سوریه ای و توانمند تیمش در این بازی استراحت خواهد داد و از وی استفاده نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این صعود الاهلی به عنوان صدرنشین گروه نخست به مرحله بعد قطعی شده بود و استقلال ایران و الشرطه عراق برای صعود به عنوان تیم دوم رقابت دارند.

روز گذشته هم سرمربی الاهلی در نشست خبری گفته بود قصد دارد از بازیکنان ذخیره خود در این بازی استفاده کند.

البته بعضی از سایت های عربستانی از جمله «الجماهیر» پیش بینی کرده اند مهاجم سوریه ای در ترکیب اصلی الاهلی مقابل استقلال حضور خواهد داشت.

کد خبر 5030782 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: الاهلی عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی