Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی شرف الدین جامی احمدی عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و امام جمعه تربت جام در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به کلام خداوند متعال در قرآن کریم که می فرماید: یهودیان  وکفار از شما راضی نخواهند شد مگر به مسلک و دین آنان درآیید؛ اذعان داشت: یهودیان از صدر اسلام تاکنون پیوسته در تلاش بوده اند که تیشه به ریشه اسلام بزنند و یکی از دشمنان دیرینه امت اسلام به حساب می آیند که هدفشان نابودی و ریشه کن کردن اسلام بوده است؛ خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ»؛ بى‌ترديد، ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‌ايم، و قطعاً نگهبان آن خواهيم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مولوی جامی با اشاره به اقدام اخیر امارات و بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، افزود: متاسافانه با اختلاف و تفرقه ، ترس و تردید در بین سران برخی کشورهای اسلامی افتاده است و با ضعف و دلهره ای که از متزلزل شدن جایگاه و منافع خود می بینند زیر سلطه استکبار جهانی رفته اند و به چنین اقداماتی روی آورده اند.

امام جمعه تربت جام خراسان رضوی اظهار داشت: همانطور که می دانید کشورهای اسلامی و خاورمیانه دارای ثروتی عظیم هستند که یک سرمایه ملی برای دولت های اسلامی به حساب می آید و برای نسل های بعد از خود نیز باید ضمن حفظ آن، سرمایه گذاری کنند؛ متاسفانه سران کشورهای اسلامی برای چند روزی حکومت بیشتر و قدرت نمایی در بین دیگران، تن به چنین ذلتی می دهند که خداوند و رسول خدا آن را منع کرده است.

وی در ارتباط با ضرری که ممکن است در آینده متوجه امت اسلامی باشد، عنوان کرد: اولین آسیب این توافقات جری تر نمودن دشمن است، مشاهده کردیم در اقدام توهین آمیز اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام توسط نشریه فرانسوی "شارلی ابدو"؛ کشورهای عربی با ایجاد ارتباط و عادی سازی با رژیم صهیونیستی باعث جری تر شدن و گامی برای از بین بردن اتحاد و انسجام مسلمین برداشتند.


انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند

ماموستا احمد کوهستان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به واقع حق داشت که رژیم غاصب و اشغالگر قدس را تنبیه کند برای همین چاره‌ای جز این نداشت که در مقابل ضربه به سفارت خود در سوریه که در حکم خاک ایران محسوب شده و هفت نفر از مستشاران ایرانی شهید شدند، یک گوشمالی و تنبیه علیه اسرائیل انجام دهد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید این تنها یک حمله محدود جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه در مقابل تجاوز به کنسولگری کشورمان در دمشق بود اما حامیان رژیم‌صهیونیستی همه دست به دست هم دادند تا مانع رسیدن تمام پهپادها و موشک‌ها به رژیم صهیونیستی شوند و این تنبیه برای اسرائیل بود که باید از آن عبرت گیرد.

مدرس مدارس علوم دینی اهل‌سنت ارومیه در ادامه با اشاره به لزوم برقراری عدالت توسط جامعه بین‌المللی بیان کرد: بی‌تردید جامعه جهانی باید تصمیم ایران مبنی بر دفاع از خود در برابر رژیم صهیونیستی را حق محفوظ کشورمان بدانند و امید است این رژیم سفاک، آدم‌کش و غاصب به زودی از بین رود تا دنیا و ملت‌های مسلمان به ویژه غزه روی آرامش ببینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی
  • دفاع در برابر ظالم یکی از مسلمات و توصیه‌های قرآن است
  • ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد
  • عملیات «وعده صادق»سیلی ماندگاری بر پیکره نحس رژیم اشغالگر قدس بود
  • تحلیل علی اکبر صالحی از حمله موشکی ایران به اسرائیل