Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در دیدار با خانواده ۱۲ شهید والامقام کوچه شهدای شهرستان دلیجان اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا از بزرگترین سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شوند چراکه آنان از عزیزترین و بهترین سرمایه‌های خود که فرزندانشان بود گذشتند تا ملت ایران آسایش و امنیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز خانواده‌های معظم شهدا با ایستادگی و صبر همراه با بصیرتی که از خود نشان دادند چهره درخشان انقلاب و اسلام را در دنیا به رخ کشاندند و روحیه‌هایی که در بین خانواده‌های معظم شهدا امروز مشاهده می‌کنیم در برابر سایر خانواده سایر جنگ‌های دیگر در دنیا بی‌سابقه و تکرار نشدنی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا سند حقانیت، سند پیروزی ملت ایران در برابر کافرین و سند عزت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان هستند، ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم از این اسناد ارزشمند به خوبی پاسداری کنیم و تکریم و پاسداشت آنها یک وظیفه ورسالت دینی محسوب می‌شود.

کریمی گفت: امروز اگر شهدا و خانواده‌های آنها را گرامی می داریم و از مقام ارزشمند آنها تکریم به عمل می‌آوریم این مهم به دلیل احساس نیاز ما انجام می‌شود چراکه شهدا و خانواده‌های معظم شهدا نیازی به توجهات و تکریم ما ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جهات زیادی قابل بررسی و مهم می‌باشد که هدف اصلی آنها تزریق روحیه امید، نشاط، صبر، ایستادگی به مردم و مسوولین است و اگر مسئولی بخواهد در برابر تکریم شهدا کوتاهی کند قطعا باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشد، بیان کرد: هدف دوم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا شناخت این الگوها و معرفی آنها به نسل جدید است که اگر به درستی مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان را به تصویر بکشیم قطعا شرایط بسیار بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهدا به عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی با رفتارها و مجاهدت‌هایی که نشان دادند سیره اهل بیت(ع) را در جامعه به خوبی ترویج دادند، امروز خانواده‌های معظم شهدا باید به عنوان پیشگامان عرصه جهاد و شهادت سفیر فرهنگی انقلاب باشند و با عملکرد خود در این چهل سال به خوبی این مسئله را انجام دادند که باید ادامه دار باشد.

کریم گفت: امروز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا یک رسالت و وظیفه مهم است و این مسئله باید بیش از گذشته مورد توجه باشد و یک فرهنگ سازی عمومی نیازمند است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا خانواده استان مرکزی ایران خانواده های معظم شهدا ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهید والامقام «کرم نارویی» و شهید معزز «ابراهیم شهرکی نسب» دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی