Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت:دو نفر از مسوولان با‌نفوذ به من گفتند کارلوس کی‌روش از قطری‌ها فلان‌قدر پول گرفته تا تیم‌ملی بباز و بعد به دیدار یکی از مسوولان بلندپایه ورزش رفتند و همین حرف‌ها را به او هم گفتند.»

خبرگزاری میزان - روزنامه جام جم نوشت: علی کفاشیان ۱۱ سال در فوتبال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ سال به عنوان رییس و سه سال به عنوان نایب رییس فدراسیون. در این سال‌ها او و فدراسیونش اتفاقات زیادی را از سر گذرانده‌اند. کفاشیان گه‌گاه مطالبی از آن دوران رو و عنوان می‌کند. او در حال حاضر هم نایب رییس فدراسیون فوتبال است، ولی زیاد خود را درگیر نمی‌کند. کفاشیان بیشتر از یکی دو بار در هفته به ساختمان فدراسیون نمی‌رود. دیروز دیدار کوتاهی با او داشتیم و بخشی از خاطرات دوران حضورش را مرور کردیم.

کفاشیان در لابه‌لای حرف‌های خود به نکته بسیار عجیبی اشاره کرد. او یاد بازی ایران و قطر در مقدماتی جام‌جهانی برزیل افتاد. دیداری که تیم‌ملی با گل رضا قوچان‌نژاد آن را یک بر صفر برد. کفاشیان می‌گوید: «بعد از بازی با ازبکستان یکسری فشار‌ها بود که کارلوس کی‌روش را برکنار کنید. بعد هم ماجرای مهدی رحمتی و خداحافظی موقتش از تیم‌ملی پیش آمد. فشار‌ها همینطور بیشتر شد. یادم هست یکی از مسوولان با‌نفوذ به دیدار من آمد. دو نفر بودند. به من گفتند کارلوس کی‌روش از قطری‌ها فلان‌قدر پول گرفته تا تیم‌ملی ببازد. گفتم نه بابا؟ واقعی است؟ گفتند بله، این اتفاق افتاده و ما با‌خبر هستیم. تعجب کردم. بعد به دیدار یکی از مسوولان بلندپایه ورزش رفتند و همین حرف‌ها را به او هم گفتند.»

رییس سابق فدراسیون ادامه ماجرا را اینطور تعریف می‌کند: «مسوول بلندپایه ورزش هم بعدا به قطر سفر کرد. ایشان رفت و به جواد نکونام کاپیتان تیم ملی گفت کی‌روش بازی را به قطر فروخته، مراقب باشید! جواد هم گفته بود آقا این چه حرفی است؟ ما در تیم هستیم و می‌بینیم کی‌روش چطور کار می‌کند. ما گفتیم خدا کند این به گوش کی‌روش نرسد. او واقعا کار می‌کرد. برای بازی با قطر هم شبانه روز زمان گذاشته بود.»

کفاشیان به قبل از بازی می‌رسد، به لحظاتی که تیم‌ملی آماده می‌شد تا به زمین برود: «در ورزشگاه بودیم. من خیلی استرس داشتم. در راهرو راه می‌رفتم و حالم خوب نبود. کارلوس کی‌روش من را دید. گفت چرا اینقدر عرق کرده‌ای؟ چرا استرس داری؟ فوتبال است دیگر. نگران نباش. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده شویم. در آن بازی هم اتفاقا کارلوس محروم بود و از روی سکو بازی را دید. در نهایت ما با گل رضا قوچان‌نژاد موفق شدیم آن بازی را ببریم.»

او با یک جمله جالب قصه را می‌بندد: «ما بردیم، ولی من یادم نمی‌آید آن دوستان آمده باشند و به خاطر تهمت به کی‌روش، عذرخواهی کرده باشند!» از کفاشیان درباره کی‌روش و رفتنش می‌پرسیم.

او می‌گوید: «الان زمان گذشته و دیگر فایده‌ای ندارد درباره این چیز‌ها حرف بزنیم. ولی چیزی که من می‌دانم نمی‌شد همکاری ادامه پیدا کند. باید یک‌طرف می‌رفت. این کی‌روش بود که در نهایت رفت. او دوست داشت بماند. ولی خب نشد و الان هم به جایی رفته که از اینجا خیلی بهتر است.» او درباره پرونده ویلموتس هم می‌گوید: «اصلا در جریان آن نیستم.»

بیشتر بخوانید: در حال بررسی موضوع قرارداد ویلموتس به صورت ویژه هستیم

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: فوتبال تیم ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود