Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@07:45:01 GMT

آماری که نشان می‌دهد استقلال امشب برنده است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۷۰۹

آماری که نشان می‌دهد استقلال امشب برنده است

رویداد۲۴  تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر امروز قرار است به مصاف تیم الاهلی عربستان برود که چاره ای جز برد مقابل نماینده قدرتمند سعودی ندارد. آبی ها برای اینکه دومین تیم صعودکننده از گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشند، باید الاهلی را ببرند و حواسشان باشد که کارت زرد و قرمز نگیرند تا درنهایت بتوانند بالاتر از الشرطه عراق در جدول مسابقات قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چیزی که آبی ها را به برد در بازی امروز امیدوار می کند، آمار قابل قبولی است که در تقابل های پیشین مقابل الاهلی عربستان از خود به جای گذاشته اند. به جز شکست در دیدار رفت این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال دو بار دیگر با الاهلی دیدار کرده که به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 باز می گردد.

فصلی که آبی ها با هدایت صمد مرفاوی موفق شدند در گروه A آن رقابت ها، در هر دو دیدار رفت و برگشت، تیم قدرتمند الاهلی عربستان را شکست بدهند.در دیدار رفت آن سال، استقلال در تاریخ 4 اسفند 1388 موفق شد در خاک عربستان و در ورزشگاه جده، با دو گلی که فرهاد مجیدی به ثمر رساند، با نتیجه 2-1 میزبان خود را شکست دهد.

در دیدار برگشت هم که با حضور 64 هزار هوادار استقلال در تاریخ 25 فروردین 1389 در استادیوم آزادی برگزار شد، آبی پوشان موفق شدند با گل های سیدمهدی سیدصالحی و امیرحسین صادقی، نتیجه بازی رفت را تکرار کنند و یک بار دیگر با نتیجه 2-1 از سد الاهلی بگذرند و در نهایت راه خود را برای صعود به مرحله بعدی هموار کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی همه حالت‌های صعود و حذف پرسپولیس و استقلال

اتفاقی که هواداران استقلال یک بار دیگر امیدوارند چهارشنبه شب رخ بدهد و شاگردان مجید نامجومطلق با کسب سومین برد خود در تاریخ تقابل های رودررو مقابل الاهلی، بتوانند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!