Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@18:45:55 GMT

فرود اضطراری هواپیمای معاون ترامپ

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۷۱۸

صراط: هواپیمای حامل «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا دچار فرود اضطراری شد.

به گزارش تسنیم، شبکه تلویزیونی WMUR به نقل از منابع محلی گزارش داد که هواپیمای پنس روز سه شنبه به دلیل مشکل فنی در بخش موتور در فرودگاه منچستر ایالت نیوهمپشایر فرود اضطراری داشته است.

خبرگزاری رویترز نیز در این باره گزارش داده که مشکل فنی شاید به دلیل برخورد با یک پرنده ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حادثه در حالی رخ داده که پنس به سمت شهر بوستون در حال پرواز بود تا در نشست انتخاباتی ترامپ در ایالت نیوهمپشایر حضور پیدا کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مایک پنس هواپیما ترامپ فرود اضطراری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در بازدید از یک شرکت تولیدی تابلوهای برق و گفت وگو با کارگران این مجموعه ضمن تبریک هفته کار و کارگر، پاسداشت مقام کارگر را موضوعی اعتقادی در مکتب فکری ما دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) به دستان کارگران بوسه می‌زدند. بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز همین نگاه را به جامعه کارگران داشتند و آنها را مبنای توسعه کشور می‌دانستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملیات وعده صادق و اقدام تنبیهی ایران علیه قدرت‌های ظالم و مستکبر بیان کرد: اگر امروز جوانان ما در کشور با اقدام سنجیده و قدرتمندانه خود در پاسخگویی به رفتارهای خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی بر آنان می‌زنند و تولید اقتدار می‌کنند، این اقتدار در سایه تلاش و مجاهدت جوانان و کارگرانی است که پای خط تولید در ابعاد مختلف کشور ایستاده‌اند.

وی مطرح کرد: به نظر من سوخت موشک‌هایی که بر پیکر استکبار فرود آمد و آنها و حامیان مستکبرشان را در کما فروبرد، ایمان و عزم جهادی موجود در کارگران بوده و این اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی ما در تولید و توسعه کشور یعنی کارگران و کارآفرینان است. در نظام تحولی، کارگر اثر بخش است و اوج آرزو، مقام و مرتبه مدیران ما هم باید اینگونه باشد که کارگر ملت باشیم. اگر کارگر، تولیدکننده و کارآفرین نباشند، اثر موشک‌های فرود آمده بر پیکر استکبار موقت است.

حسینی در این بازدید دستور اعزام هشت نفر از کارگران نمونه این شرکت به کربلای معلی با هزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صادر کرد.

کد خبر 6086919

دیگر خبرها

  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • ببینید | تصاویری از لحظه فرود آپولو ۱۱ بر سطح ماه در سال ۱۹۶۹
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت