Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:42:35 GMT

کرار جاسم به باشگاه النجف پیوست

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۸۴۶

کرار جاسم به باشگاه النجف پیوست

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت «السومریه نیوز» عراق، کرار جاسم با مسئولان باشگاه النجف به توافق رسیده است و بعد از هفت سال دوری از این تیم به خاطر بازی در کشورهای ایران و عراق، مجددا پیراهن نجف را بر تن می کند.

کرار پیش از این بازیکن تیم الشرطه عراق بود که به خاطر اختلاف با مسئولان این باشگاه، قراردادش را فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن سابقه بازی در تیم های تراکتور، استقلال و صنعت نفت ایران را هم در کارنامه دارد.

کد خبر 5030834 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کرار جاسم تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی 1-4 مقابل این تیم شکست خورد تا از صعود به دور بعدی بازمانده باشد. 

این تیم در ابتدا موفق شد با تک گل رافینیا از حریف پیش بیفتد تا کار شاگردان لوئیس انریکه برای بازگشت به بازی، خصوصا با توجه به شکست در بازی رفت بسیار سخت به نظر برسد اما بازیکنان پی اس جی موفق به انجام این کار شدند تا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کنند. 

کنده پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این شکست صحبت کرد:« این باخت برای ما بسیار دردناک است. ما اشتیاق بسیاری داشتیم که بتوانیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. این موقعیت بسیار خوبی بود. باختن به این شکل واقعا بدشانسی است. 

باید بدانیم که حق ناراحتی و حق افت کردن نداریم. ما بازی برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو را در یپش داریم. شاید به یک یا دو روز نیاز داشته باشیم که بتوانیم خودمان را بازیابی کنیم. برای پیروزی برابر رئال به مادرید سفر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • فقط بذارید من برم!
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید