Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالغفور حسینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نمایشگاه با مشارکت و همکاری معلمان و دانش آموزان در ١٠ غرفه دایر شده است. 

وی برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای یادآوری خاطرات آن دوران حماسی عنوان کرد و افزود: نسل جوان ما حتما باید ایثارگری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی را بشناسند و بدانند که فرزندان این خاک چه زحماتی را متحمل شدند تا دشمنان نتواند وجبی از خاک کشور عزیزمان را تصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: در این نمایشگاه خاطرات رزمندگان جبهه‌های جنگ از بدرقه‌ها، اعزام، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در کنار تصاویرشان در دید عمومی قرار گرفته است. 

وی پاسداشت فداکاری‌های رزمندگان جنگ تحمیلی را هویت‌ساز توصیف کرد و اظهارداشت: هویت ملی یعنی در موضوعی احساس مشترک و نسبت به آن هم حساس باشیم.

برچسب‌ها نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایرانشهر پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایرانشهر نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایرانشهر اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس

در پیام تسلیت غلامعلی حیدری در پی درگذشت حاج محمد کیانی رزمنده دفاع مقدس در استان آمده است:

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت مادر شهیدان منافیان

خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد (جمعه علی) کیانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش و خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس، در مقاطع مختلف در اذهان فرماندهان، رزمندگان، دوستان و مردم شریف و ولایتمدار استان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

مردی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در میدان جهاد بود و پس از آن نیز در میدان خادمی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خدمت صادقانه گام برداشت و پاسداری این نظام اسلامی را بالاترین افتخار خود میدانست. او همواره در میدان تکلیف و عمل به وظیفه از پیشگامان بود.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان برادری مخلص و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان ایشان، فرزندان عزیزش و سایر بازماندگان آن مرحوم، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت میکنم و امیدوارم روح آن عزیز سفر کرده در خلد برین، همنشین اهل بیت عصمت و طهارت باشد و با ارواح طیبّه شهداء محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود
  • شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است
  • نمایشگاه دستاوردهای پایگاه هوانیروز در مشهد مقدس