Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: شهید گلوی با شهادت خودش اجازه نداد که فرد تروریست وارد مسجد شود و جان دیگر مومنان را در مسجد بگیرد و این شهید به معنای واقعی کلمه فرهنگ ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام  دکترحبیب ارزانی» در  سیزدهمین سه شنبه های تکریم  استان طی برقراری ارتباط زنده تصویری با خانواده شهید گلدوی بیان داشت: شهادت در خانه خدا نصیب هر کسی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه شهید گلدوی برای شهادت در خانه خداوند انتخاب شده بود، تصریح کرد: کسی به مسجد می رود زائر خانه خدا به حساب می آید و اگر این فرد جان خود  را در مسجد از دست بدهد به مقام شهادت نائل می آید. 

 

ارزانی  ادامه داد: شهدا با خدا معامله کرده اند و قطعا بهترین های نصیب و روز آنها می شود. وی با بیان اینکه سه شنبه های تکریم ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر همگان فرض است و باید در مقام ارج نهادن از خانواده های آنها برآییم.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی و هنری فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون با روایت آزادگان، ۱۴ سعید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا بهترین محمل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب در اسارت در استان افزود: تاکنون از طریق روایت آزادگان، ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند که هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا را اقدام مهم و مؤثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروزه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

ناهیدی با اشاره به اینکه جنگ‌ها دوره فشرده تاریخ هستند که هم تأثیر در گذشته و هم در آینده یک کشور دارد، عنوان کرد: شهدا محصول معادلات طولانی مدت جنگ هستند؛ شهدا مبانی دینی، مذهبی، تاریخی و ملی کشور را ترویج داده اند.

وی گفت: خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود، اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: دخیل کردن دستگاه‌های اجرایی استان در اجرا و برگزاری بهتر این کنگره نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 746956

دیگر خبرها

  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • "خدا رحم کرد" ؛ به مفهوم واقعی کلمه! (فیلم)