Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خدری گفت: پیام دفاع مقدس به دولتمردان امروز این است که توجه به توانمندی‌های جوانان و دادن اعتماد به نفس به آنها می تواند ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت ها را سبب شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن خدری، امام جمعه زهک و کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: شاید بتوان گفت شاه کلید اصلی پیام دفاع مقدس این است که جوانان می توانند در مقابل دنیا و مستکبران عالم بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: نیروهای بسیج و جوانان با ایثار جان و از خودگذشتگی هایی که نشان دادند این پیام را به دنیا انتقال دادند که با ایستادگی در مقابل مستکبران عالم می توان آن ها را به خضوع و خشوع در مقابل خود وادار کرد.

کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: این پیام در دفاع مقدس رخ داد و جوانان با خودباوری و دست خالی در مقابل دشمن ایستاده‌اند، در حالی که هیچ گونه آموزش چریکی و جنگی هم ندیده بودند.

خدری گفت: بلکه با روحیه و تفکر بسیجی توانستند تمام دشمنان تا دندان مسلح و دوره دیده در کشورهای اسرائیل و آمریکا و دیگر نقاط مختلف دنیا را به زانو در بیاورند و آنها سر تعظیم در مقابل جوانان برومند ما مانند همت ها، میرحسینی ها، سلیمانی ها و ... فرو آوردند.

امام جمعه زهک تصریح کرد: اتحاد و دفاع و ایستادگی جوانان برومند انقلاب در مقابل قدرت ها در هشت سال دفاع مقدس، امروز به دولتمردان ما و همه کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی نقشی دارند این پیام را می دهد که توجه به انقلاب اسلامی و توانمندی‌های جوانان و دادن اعتماد به نفس به آنها می تواند همان دوران را دوباره رقم بزند و ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت ها را سبب شود.

خدری بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما توانستیم با اعتماد امام خمینی (ره) و رهبری انقلاب اسلامی به جوانان و نظارت آن ها به جهان نشان دهیم که با تکیه بر سرمایه های انسانی و مادی خود قطعاً به پیروزی خواهیم رسید.

صدور مکتب حاج قاسم به کشورهای منطقه

کارشناس مسائل مذهبی گفت: نتیجه هشت سال دفاع مقدس منجر به مکتب حاج قاسم می‌شود که توانست در عراق حشدالشعبی را به وجود آورد که این نیروها کمر داعش را شکستند.

خدری گفت: تفکر و مکتب حاج قاسم که برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است توانست نیروهای مدافع فاطمیون، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، علویون، فرزندان مقاومت و حماس و جوانان شیعه و سنی عراقی و سوری را در کنار هم قرار دهد.

وی عنوان کرد: این نیروها مکتب حاج قاسم را آغاز کردند که نتیجه هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در برابر دشمنان بود.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: خودباوری جوانان که تبلور آن در سراسر دنیا خصوصاً در کشورهایی که هجمه مستکبران هستند نشان می دهد این مکتب نفس استکبار را به شماره انداخته و افول آن را رقم خواهد زد و راه و مکتب آن ها ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارشناس مسائل مذهبی هشت سال دفاع مقدس مکتب حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • ژست شادی حامد لک با شماره هفت (عکس)
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد