Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان در بازی پایانی مسابقات فوتسال جام پایگاه‌های اجتماعی که با محوریت مساجد حاشیه شهرها شامگاه سه شنبه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رده سنی نوجوانان عضو ۱۵ پایگاه آسیب اجتماعی حاشیه شهرهای سقز، سنندج و مریوان در سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم در مناطق حاشیه شهرها فعالیت پایگاه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاتمیان بیان کرد: در استان کردستان ۱۵ پایگاه اجتماعی ثبت شده و هم اکنون فعالیت دارند که از مجموع این پایگاه‌ها شش پایگاه در مریوان، هفت پایگاه در سنندج و دو پایگاه در سقز قرار دارد.

وی یادآور شد: هدف ما از برگزاری مسابقات ورزشی برای نوجوانان، تلاش در راستای ایجاد نشاط و شادابی در میان این قشر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برای امسال ۱۶ تیم از سه شهرستان سنندج، سقز و مریوان در رده سنی نوجوانان در این مسابقات شرکت کردند.

وی بیان کرد: این مسابقات در چهار روز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگی و امور استانداری کردستان در سنندج برگزار شد.

گفتنی است تیم نوجوانان مسجد جامع فرجه سنندج در بازی فینال بر حریف سقزی خود پیروز شد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
 

کد خبر 5030819

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تبلیغات اسلامی کردستان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

کد خبر 745351

دیگر خبرها

  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد