Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه شد.

ماجرا از این قرار بود که پیش از آنکه نامه اعلام وصول وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی مجلس قرائت شود، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که در صحن علنی بود، به یکباره از مجلس خارج شد.

پس از اتمام قرائت نامه معرفی علیرضا رزم حسینی در صحن علنی مجلس، حسینعلی امیری به همراه وزیر پیشنهادی صمت و جمعی از نمایندگان وارد صحن علنی مجلس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس امیری و رزم حسینی در جایگاه مسئولان دولت نشستند و جمعی از نمایندگان با آنان خوش و بش کردند که این مسئله باعث اعتراض جمعی از نمایندگان شد. به گونه‌ای که علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری فریاد زد و گفت که حضور رزم حسینی در صحن علنی مجلس در حالی که هنوز وزیر نشده، خلاف قانون است.

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت طی تذکر شفاهی، گفت: هیئت رئیسه تخلف کرده، چرا که طبق آیین نامه داخلی مجلس نباید وزرای پیشنهادی، پیش از جلسه رأی اعتماد در صحن علنی مجلس حاضر شوند.

در نهایت و پس از اعتراض متعدد جمعی از نمایندگان، حسینعلی امیری و علیرضا رزم حسینی از صحن علنی مجلس خارج شدند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس نماینده وزیر صمت جمعی از نمایندگان صحن علنی مجلس رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شدیداللحن مازیار لرستانی به جنجال رابعه اسکویی درباره شایعه ازدواج‌شان

 مازیار لرستانی در اینستاگرامش نوشت: جایی از فروید خواندم که نوشته بود؛ وقتى می‌شود دقایق عمرت را با آدم‌های خوب بگذرانى چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایى کنى که با دل‌های کوچکشان مدام درگیر حسادت‌ها و کینه ورزى هاى بچه گانه اند؟

یا مدام براى نبودنت... براى خط زدنت تلاش مى کنند؟... این روز‌ها فهمیده ام که با آدم هاى کوته نظر و حسود و پر حاشیه، برای اثبات خودم، نباید بجنگم...

من در مقابل چنین اشخاصی نسخه "فاصله گرفتن" را براى هر کسى که رنجم مى دهد می‌پیچم...

هرگز باحقارت فکری آدم‌ها و دل‌های حسود و سیاهشان نبایدجنگید... باید نادیده شان گرفت و گذشت و بخشیدشان، ..... نه برای اینکه مستحق بخشش اند... بلکه، برای آنکه در ذهن من، مسائل مهمتری وجود دارد.. که فرسنگ‌ها با شوآف و حاشیه بازی و نگرش‌های حقیر، فاصله دارد.

منبع: وقت صبح

tags # رابعه اسکویی ، مازیار لرستانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پاسخ شدیداللحن مازیار لرستانی به جنجال رابعه اسکویی درباره شایعه ازدواج‌شان
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • یک تصویر متفاوت از صحن مجلس /مهمانان ویژه پارلمان چه کسانی بودند؟