Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با حضور در نمایشگاه دفاع مقدس پذیرای عموم علاقه‌مندان و شهروندان است.

«محمد هادی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای دوران هشت سال غرور، حماسه و مقاومت در پارک شمیم پایداری تبریز افتتاح شده است که در این رویداد نمایشگاهی کانون های مساجد استان نیز حضوری فعالانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ادامه داد: این ستاد در قالب غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ارایه آخرین اقدامات و فعالیت های خود در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته است.

وی نمایش و ارایه دو طرح ملی «‌سه شنبه های تکریم» و رویداد بین المللی«روح مقاومت» را از جمله فعالیت های ستاد فهما استان در نمایشگاه دفاع مقدس تبریز عنوان کرد و گفت: علاوه بر این غرفه، کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز نیز در غرفه ای مستقل به نمایش فعالیت های کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد پرداخته است.

هادی نیا در تشریح طرح سه شنبه های تکریم گفت: این طرح به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان می باشد که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت محترم مسجد اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج و سایر نهادهای مربوطه به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران "طرح ملی سه شنبه های تکریم" را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران، معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین محل و خدمت رسانان، مروجان ارزش ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تأثیرگذار و مسجدمحور از جمله گروه های هدف این طرح هستند.

هادی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار فراوان رویداد بین المللی«روح مقاومت» گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدام به برگزاری این رویداد با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر ۱۱۰ روز روایت‌ مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز، کرده است.

وی افزود: رویداد بین‌المللی روح مقاومت، در بخش‌های مختلف نظیر صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا برگزار می‌شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مشارکت ارزنده ای در این رویداد دارند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه دفاع مقدس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد آذربایجان شرقی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان