Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین هفته از طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم، با هدف تکریم خانواده‌ شهید «عباسعلی توکلی» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری رسول الله شهر هفشجان برگزار شد.

«محبوبه کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سیزدهمین هفته از طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم، با هدف تکریم خانواده‌ شهید «عباسعلی توکلی» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری رسول الله شهر هفشجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به ‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا از سوی کانون‌ فرهنگی هنری رسول الله (ص) در حال برگزاری است.

 

وی ابراز کرد: سیزدهمین آئین از طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم توسط کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان با تجلیل از خانواده‌ شهید «عباسعلی توکلی» برگزار شد.

 

کیوانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی جوانان با سیره شهدا و تکریم خانواده های معظم شاهد را ازجمله اهداف طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: رویداد بین المللی روح مقاومت به عنوان یکی دیگر از برنامه های کانون رسول الله (ص) است که در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شهید «عباسعلی توکلی هفشجانی» فرزند حاجی بابا متولد ۱ شهریور ۱۳۴۵ است که در تاریخ ۵ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون فرهنگی هنری رسول الله شنبه های تکریم تکریم خانواده شهر هفشجان طرح ملی سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین