Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت ارتحال عالم فقید و فیلسوف زمان آیت الله محمدوحی وی را یکی از افتخارات استان کرمانشاه معرفی کرد و اظهار داشت: آیت‌الله ممدوحی یکی از علمای برجسته طراز کشوری بودند که مقام معظم رهبری برای ایشان احترام زیادی قائل بودند.

وی ادامه داد: آیت‌الله ممحدوحی جزء مدرسین حوزه علمیه قم از سنگین‌ترین وزنه‌های علمی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بودند که تمامی علما مراجع و بزرگان دین برای ایشان احترام خیلی زیادی قائل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌ کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه آیت‌الله ممدوحی صاحب تألیفات زیادی بودند،گفت: ایشان در باب فلسفه حرفی برای گفتن داشتند و از نظر فقهی و تفسیری جزء برجسته‌ترین علمای کشور بودند، مردم کرمانشاه سالیان زیادی از نظر فلسفی، فقهی، تفسیری از سخنرانی‌های ایشان بهره می‌گرفتند.

وی اضافه کرد: طبق احادیث و روایات رفتن عالمی ضربه به اسلام وارد می‌کند و یا خلاء در اسلام به وجود می‌آورد، عروج ملکوتی آیت‌الله ممدوحی انصافا خلاء ایجاد کرده به طوری که از شب گذشته که خبر ارتحال ایشان منتشر شده علما، مراجع و مردم کرمانشاه اظهار ارادت داشته و عزادار و سوگوار بودند.

احمدی تصریح کرد: مراسماتی برای تشییع و عزاداری آیت‌الله ممحدوحی در سطح استان کرمانشاه و قم برگزار می‌شود که در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام کرمانشاه مقام معظم رهبری آیت الله ممدوحی آیت الله ممدوحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • حمایت علمای اهل سنت خاش از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان