Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:16:02 GMT

مانع بزرگ تاتنهام برای جذب اشکرینیار

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۰۴۶۵

مانع بزرگ تاتنهام برای جذب اشکرینیار

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا خبر داد باشگاه تاتنهام برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اینتر دست به کار شده است.

البته تاتنهام تنها مشتری انگلیسی اشکرینیار به شمار نمی آید چون منچستر یونایند هم به دنبال این مدافع تنومند نراتزوری است.

تاتنهام با درخواست مورینیو برای جذب اشکرینیار وارد عمل شده ولی مانع بزرگی برای انتقال این بازیکن به تیم لندنی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر برای فروش این بازیکن خود به کمتر از 60 میلیون یورو رضایت نمی دهد و این مبلغ بالا مانع بزرگی برای انتقال اشکرینیار به تاتنهام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاتنهام ایتالیا مورینیو مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

گلزنی مهاجم ایرانی جالوروسی این تیم را از قبول یک شکست خانگی برابر رقیب مستقیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نجات نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال رُم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیای رده چهارمی بود و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

در این بازی رم در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که بولونیا با گلزنی اوساما العزوزی در دقیقه 14 و یاشوا زیرکزی در دقیقه 45 نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود. در نیمه دوم رمی‌ها با گلزنی سردار آزمون که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به میدان رفت یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و به بازگشت به بازی امیدوار شدند اما گل سوم بولونیا در دقیقه 65 توسط الکسی ساله‌ماکرز امیدهای جالوروسی برای فرار از شکست را بر باد داد.

با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند

با این نتیجه رم رده پنجمی که یک بازی معوقه دارد، 55 امتیازی ماند و اختلافش با بولونیا به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالیست که آتالانتا رده ششمی نیز با 32 بازی و 54 امتیاز در تعقیب شاگردان دانیله دروسی قرار دارد.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A امشب از ساعت 22:30 تیم‌های میلان و اینتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • پولیانسکی: کمک‌های جدید آمریکا مانع پایان رژیم کی‌یف نیست
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴