Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه با تاکید بر برنامه‌ریزی مدوّن و دقیق جهت رسیدن به اهداف پروژه پنج میلیون پورت VDSL دایری اینترنت پر سرعت در سال تاکید کرد.

یوسف شکوری مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در نگهداری، توسعه و دایر سرویس‌های مخابراتی و وصول مطالبات، به اهتمام جدی همکاران مخابرات منطقه در تحقق اهداف برنامه سال جاری اشاره کرد و گفت: همه پروژه‌های اجرایی اولویت بندی شده با تامین نقدینگی و تجهیزات مورد نیاز به موقع به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان، در پایان جلسه جباری، عضو هیات مدیره و معین منطقه، راهکار‌های لازم برای پیشبرد هر چه بهتر امورات و تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران در منطقه را ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات ایران اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۴۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه دهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۹، پیشوا با شاخص ۱۲۹، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۹۹، باغستان شهریار با شاخص ۵۳، باقرشهر با شاخص ۶۷، پارک رازی با شاخص ۵۹، پاکدشت با شاخص ۸۰، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۶۰، دانشگاه تهران با شاخص ۵۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۳، دماوند با شاخص ۵۵، رباط‌کریم با شاخص ۵۷، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۰، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۸۳، شریف منطقه دو با شاخص ۵۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۵۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۵، ملارد با شاخص ۵۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۵۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۰، ورامین با شاخص ۵۹، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۲۶، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۲، امام خمینی با شاخص ۲۵، پونک با شاخص ۴۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۲۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۴۰، چشمه با شاخص ۴۴، ژئوفیزیک با شاخص ۴۳، سرخه حصار با شاخص ۱۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۰، علم و صنعت با شاخص ۲۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۳۲، لواسانات با شاخص ۲۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۲۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۴۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 740098

دیگر خبرها

  • سارق کافوهای مخابراتی در آبادان دستگیر شد
  • بازداشت سارق کافو‌های مخابراتی در آبادان
  • افزایش ۲۸ درصدی بارش‌ها در حوضه دریاچه ارومیه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره