Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب طی بیانیه‌ای، ضمن اعلام کناره گیری از حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، انحلال این باشگاه را نیز اعلام کرد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، درخصوص انتشار بیانیه اعلام کناره گیری تیمش از حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال اظهار کرد: روز گذشته( اول مهر) طی بیانیه ای به علت حل نشدن مشکلات مالی باشگاه و عدم تحقق وعده‌هایی که برای حمایت از تیم ما جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر داده شده بود، از این رقابت‌ها اعلام کناره گیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این راستا ضمن تماسی که با رئیس فدراسیون داشتم، نامه ای را هم آماده کردیم که بصورت مکتوب کناره گیری خود را از حضور در رقابت‌های لیگ برتر به فدراسیون اعلام کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد تصریح کرد: علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون پس از اطلاع از تصمیم باشگاه، پیگیری هایی را از طریق استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و نماینده شهرستان در مجلس داشت و خواستار رسیدگی مسئولین استان به مشکلات باشگاه زاگرس شد.

وی تاکید کرد:  براین اساس، مسئولین استانی هم باشگاه تماس گرفته و مقرر شد که امروز(دوم مهر) نشستی در استانداری کرمانشاه داشته باشیم تا مشکلات باشگاه زاگرس برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر رسیدگی شود.

اعظم ادامه داد: رئیس فدراسیون بنا داشت با سفر به کرمانشاه خودش در نشست امروز حضور داشته باشد، اما به دلیل مشغله کاری این امر امکانپذیر نشد و حضورشان به روزهای آینده موکول شد.

وی در ادامه در خصوص صحبت های اخیر رئیس سازمان لیگ هندبال مبنی براینکه تیم گچساران جایگزین تیم زاگرس در لیگ برتر شده هم گفت: متاسفانه مسئولین این سازمان قبل از اینکه تیم زاگرس انصراف خود را بصورت رسمی و کتبی به فدراسیون ارسال کند، چنین موضع گیری داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس تاکید کرد: تیم گچساران هفته گذشته به رقابت‌های لیگ برتر اضافه شده و آمدن این تیم ربطی به کناره گیری تیم زاگرس ندارد و بجای تیم ما نیامده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان نشست امروز بطور قطع اعلام خواهیم کرد که در ادامه رقابت‌های لیگ حضور خواهیم داشت، یا خیر.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال تیم هندبال زاگرس اسلام آباد كرمانشاه استانی ورزشی حضور در رقابت های لیگ برتر باشگاه زاگرس زاگرس اسلام کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان