Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: ۹مجوز سرمایه گذاری برای نیمه اول سال جاری در استان صادر شده است.

جلیل جباری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مجوزهای صادره از سوی معاونت سرمایه گذاری در نیمه اول سال جاری افزود: در نیمه اول سال جاری ۹مجوز احداث هتل اپارتمان،هتل،مرکز تفریحی سرگرمی، مجتمع گردشگری،  سفره خانه سنتی و مرکز گردشگری سلامت در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری برای واحدهای مذکور بیش از ۱۰۱۸ میلیارد ریال است،  تصریح کرد:  در این راستا برای ۲٠۶ نفر اشتغال ایجاد شده است. 

جباری ادامه داد: همچنین برای اجرای ۱۱٠ طرح این حوزه برای نیمه دوم سال جاری ۴۱.٠۵ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان بااشاره به صدور موافقت اصولی برای احداث ۲۵ واحد تاسیسات اقامتی بین راهی،مرکز گردشگری،پارک طبیعت گردی روستایی سفره خانه سنتی در استان طی نیمه اول سال جاری اظهار کرد:  در این راستا با سرمایه گذاری بیش از ۱۸۶۹ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۴۹۲ نفر نیز فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برای ۶طرح حوزه گردشگری استان برای نیمه دوم سال گذشته ۱۶۵میلیارد ریال اختصاص یافته افزود: موافقت اصولی احداث ۶۲ واحد برای نیمه دوم سال گذشته با اشتغالزایی برای ۱۱۶۵ نفر صادر شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موافقت اصولي هتل آپارتمان مجتمع تفریحی گردشگری نیمه اول سال جاری سرمایه گذاری برای نیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر کاظمی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی افزود: خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه مسکن یکی از برنامه ها و اولویت های دولت مردمی سیزدهم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: نیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو نیز در مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی مساکن و اجرای طرح هادی در روستاها بسیار خوب عمل کرده است .

وی از تعامل و همراهی بنیاد مسکن با فرمانداری ماکو قدردانی کرد و ادامه داد: ما به عنوان عضوی از خانواده بنیاد مسکن در کنار شما تلاش خواهیم کرد برای جلب رضایت مردم تا شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان باشیم.

فرماندار ماکو اظهار کرد: ضروری است اجرای طرح‌های هادی و همچنین مقاوم سازی مساکن روستایی در روستاهای فاقد دهیاری با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است