Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، دوم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/7/2؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

بیانیه باشگاه پرسپولیس در اعتراض به اتفاقات بازی با الدحیل: ظلم مضاعفی نسبت به پرسپولیس روا شد

باشگاه پرسپولیس در این بیانیه اعتراض رسمی خود را نسبت به بخشیده شدن مهدی بن عطیه چند ساعت مانده به بازی پرسپولیس - الدحیل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس | درگیری لفظی دو سرخ پوش بین دو نیمه در رختکن / ادعای خبرگزاری داخلی

به نظر می رسد بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و الدحیل میان دو بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی شکل گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، پرسپولیس بعد از دو برد شیرین مقابل التعاون در شرایطی برابر الدحیل با شکست به کار خود پایان داد که عدم تمرکز دو بازیکن این تیم در نیمه دوم کاملا مشهود بود که البته دلیل آن را باید در اتفاقات بین دو نیمه جستجو کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی صدر جدول را بعد از شکست مقابل الدحیل از دست دادند که یکی از اتفاقات در جریان بازی در نیمه اول باعث شد تا این ماجرا به رختکن کشیده شود و با بحث تندی همراه شد. ماجرا مربوط به یکی از موقعیت‎ های پرسپولیس بود که با بی دقتی از دست رفت و این موضوع به رختکن کشیده شد و اعتراض یکی دیگر از بازیکنان را به همراه داشت که با واکنش تندی هم از سوی آن بازیکن همراه بود.

در ادامه کاملا مشهود بود این دو بازیکن از تمرکز لازم برای ادامه بازی در نیمه دوم برخوردار نیستند و در نهایت در اتفاقات بازی هم تاثیرگذار ظاهر شدند.

پیش بازی استقلال ایران - الاهلی عربستان؛ نود دقیقه سرنوشت ساز پیش روی پسران آبی پیش بازی شهرخودرو - پاختاکور / به دنبال یک خداحافظی آبرومندانه

آاس رم مقابل هلاس ورونا 0-3 بازنده اعلام شد / رسمی

هلاس ورونا و آاس رم در هفته اول سری آ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما یک اشتباه سهوی از سوی کادر آاس رم باعث شد هلاس ورونا 3-0 برنده اعلام شود.

به گزارش طرفداری و با اعلام سازمان لیگ سری آ، آاس رم به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز در بازی برابر هلاس ورونا، 3-0 بازنده اعلام شد. ماجرا از این قرار است که نام آمادو دیاوارا، هافبک 23 ساله گینه ای آاس رم برای بازی برابر هلاس ورونا در لیست بازیکنان زیر 22 سال قرار گرفت که به خاطر نقض قوانین، آاس رم 3-0 بازنده شد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 22 سپتامبر 2020

رسمی؛ دیگو یورنته به لیدز یونایتد پیوست

دیگو یورنته، مدافع 27 ساله رئال سوسیداد به لیدز یونایتد پیوست.

رسمی؛ آلوارو موراتا به یوونتوس پیوست

آلوارو موراتا مهاجم 27 ساله و اسپانیایی اتلتیکو مادرید دوباره برای یوونتوس به میدان می رود و شاگرد آندره آ پیرلو، هم تیمی سابق خود شد.

رسمی؛ آرتورو ویدال به اینتر پیوست

اینتر اعلام کرد آرتورو ویدال را از بارسلونا به خدمت گرفته است.

رسمی؛ خورخه کوئنکا به ویارئال پیوست

خورخه کوئنکا مدافع 20 ساله بارسلونا ب با قراردادی 5 ساله به ویارئال پیوست.

رسمی؛ مونچو رودریگز به‌ ژیرونا پیوست

مونچو رودریگز هافبک 21 ساله بارسلونا به‌ صورت‌ قرضی به ژیرونا ملحق شد.

رسمی؛ یوهان موخیکا به آتالانتا پیوست

یوهان موخیکا دفاع چپ  28 ساله ژیرونا با قراردادی قرضی تا پایان فصل به آتالانتا پیوست.

رسمی؛ سم لامرس به آتالانتا پیوست

سم لامرس مهاجم 23 ساله آیندهوون به طور رسمی به آتالانتا ملحق شد.

رسمی؛ جوردن آیب به دربی کانتی پیوست

جوردن آیب وینگر 24 ساله و انگلیسی بورنموث، به صورت رسمی به دربی کانتی ملحق شد.

رسمی؛ الکساندر سورلوت به لایپزیش پیوست

الکساندر سورلوت مهاجم نروژی باشگاه کریستال پالاس که به صورت قرضی در ترابزون سپور ترکیه بازی می کرد، به لایپزیش پیوست.

رسمی؛ ژائو ویرجینیا قراردادش را با اورتون تمدید کرد

ژائو ویرجینیا دروازه بان ذخیره اورتون قراردادش را به مدت چهار فصل با این باشگاه تمدید کرد.

غیر رسمی؛ لوکا پلگرینی به جنوا پیوست

لوکا پلگرینی مدافع چپ 21 ساله ایتالیایی در سال 2019 با انتقالی 22 میلیون یورویی از آاس رم به یوونتوس پیوست اما بلافاصله به کالیاری قرض داده شد. به نقل از رومئو آگرستی، جنوا برای جذب لوکا پلگرینی به در انتقالی قرضی به مدت یک سال، با یوونتوس به توافق کامل رسیده و پلگرینی اکنون در شهر جنوا حضور دارد تا در تست پزشکی جنوا شرکت کند.

غیر رسمی؛ فرانک دی بوئر سرمربی هلند شد

به نقل از تلگراف هلند، پس از جدایی رونالد کومان از تیم ملی هلند، فرانک دی بوئر به زودی هدایت لاله های نارنجی را برعهده می گیرد.

موانع انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید برطرف شد

بارسلونا که قصد داشت مانع انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید شود، با مدیر برنامه های این بازیکن بر سر این انتقال به توافق رسید. به نقل از فابریتزیو رومانو، اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر انتقال لوییس سوارز به توافق رسیدند.

لوکا یوویچ به فرانکفورت باز نمی گردد

لوکا یوویچ مهاجم 22 ساله و صربستانی باشگاه رئال مادرید به دنبال ترک این باشگاه است و تیم های زیادی نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده اند. به نقل از اسکای آلمان، لوکا یوویچ به دنبال جدایی از رئال مادرید است و جایی برای او در ترکیب این تیم وجود ندارد. روز گذشته، شایعه ای مبنی بر بازگشت آینتراخت فرانکفورت مطرح شده بود اما در حال حاضر این مهاجم صربستانی به فرانکفورت باز نخواهد گشت.

رئال مادرید قصد جذب ادینسون کاوانی را ندارد

ادینسون کاوانی مهاجم 33 ساله و اروگوئه ای که به صورت آزاد از پاری سن ژرمن جدا شد، امیدوار است به تیم بزرگی بپیوندد. به نقل از مارکا، روز گذشته، ادینسون کاوانی، مهاجم سابق باشگاه پاری سن ژرمن به رئال مادرید پیشنهاد شد. موضع رئال مادرید در این باره کاملا واضح است و سران این باشگاه کاوانی یا هر مهاجم دیگری را در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری جذب نخواهند کرد.

اطمینان پاری سن ژرمن از جذب دله آلی

پاری سن ژرمن اطمینان دارد که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دله آلی را جذب خواهد کرد. به نقل از تلگراف، پاری سن ژرمن باور دارد که دله آلی هافبک تاتنهام خواهان پیوستن به این تیم به صورت قرضی و تا پایان فصل است.

تلاش آرسنال برای جذب حسام عوار

حسام عوار هافبک 22 ساله و فرانسوی باشگاه لیون مدت ها است که مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است. به نقل از تلگراف، آرسنال به جذب حسام عوار علاقه مند است و برای این کار باید با یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا به رقابت بپردازد. عوار هنوز تصمیم نهایی‌اش را راجع به آینده خود نگرفته است. باشگاه لیون برای فروش عوار خواهان 54 میلیون پوند است.

ادین ژکو در آاس رم می ماند

ادین ژکو مهاجم 34 ساله آاس رم یکی از عجیب ترین موردهای نقل و انتقالاتی طی سه سال گذشته بوده و در سه سال متوالی، انتقال او به تیم های چلسی، اینتر و یوونتوس در لحظات پایانی منتفی شد. به نقل از اسکای ایتالیا، کار انتقال ادین ژکو مهاجم آاس رم به یوونتوس تمام شده بود اما با قطعی نشدن انتقال آرکادیوش میلیک به جالوروسی به دلیل سنگ اندازی اورلیو دی لورنتیس رییس ناپولی، یوونتوس به سراغ آلوارو موراتا رفت و انتقال او را قطعی کرد. به این ترتیب انتقال ادین ژکو به یوونتوس منتفی شد و کاپیتان آاس رم در این تیم خواهد ماند.

یوونتوس در پی جذب امرسون پالمیری

امرسون پالمیری مدافع چپ 26 ساله ایتالیایی چلسی جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم نخواهد داشت و ممکن است به سری آ برگردد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از قطعی شدن انتقال آلوارو موراتا، حالا یوونتوس در زمینه خروج مهره های مازاد و جذب جانشین برای آن ها فعالیت می کند. اولین خروجی محتمل یوونتوس، لوکا پلگرینی خواهد بود که به جنوا نزدیک شده است و حتی ماندن ماتیا دی شیلیو هم قطعی نیست. پیرلو در نخستین بازی فصل سری آ، جانلوکا فرابوتا جوان را به دی شیلیو ترجیح داد. اگر دی شیلیو از یوونتوس جدا شود، یوونتوس برای جانشینی او به سراغ امرسون پالمیری از چلسی می رود که ممکن است به صورت قرضی همراه با حق خرید اختیاری در دسترس باشد.

بارسلونا در آستانه جذب سرجینیو دست

بارسلونا به دنبال جذب دفاع راست 19 ساله آژاکس است. به نقل از جرارد رومرو، بارسلونا و آژاکس برای انتقال سرجینیو دست به بارسلونا با مبلغ  20 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش، به توافق رسیده اند.

صبحانه ورزشی 1399/7/2؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی سوشا مکانی مرتضی پورعلی گنجی در کنار خانواده ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی آلوارو موراتا:
یوونتوس، داستان یک عشق بزرگ هکتور بیرین صبحانه ورزشی 99/7/2؛ بسته ویدیویی صبح چهارشنبه


منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، استون‌ویلا بعد از پیشرفت خارق‌العاده این ‏تیم در هجده ماه گذشته امروز پاسخ تلاش‌های معمار این ‏پیشرفت، اونای امری را داد و قرارداد او را تا سال 2027 تمدید کرد. ‏

تیمی که اونای امری ساخته در حال حاضر در آستانه صعود به ‏چمپیونزلیگ قرار دارد. در قرارداد قبلی او با ویلا که تا سال 2026 ‏اعتبار داشت یک بند تمدید خودکار یک‌ساله گنجانده شده بود و ‏باشگاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بند تمدید یک‌ساله امری را ‏فعال کرده است. 

این خبر بدی برای بایرن مونیخ است که در روزهای گذشته به ادعای ‏رسانه‌های آلمانی به این نتیجه رسیده بود که امری جانشین مناسبی ‏برای توماس توخل خواهد بود. ‏

در بیانیه استون‌ویلا چنین آمده است: "با خوشحالی اعلام می‌کنیم ‏که سرمربی ما، اونای امری، برای تمدید قراردادش تا سال 2027 ‏موافقت کرد. این مربی اسپانیایی که از اکتبر 2022 هدایت ویلا را بر ‏عهده گرفت باشگاه را به شکل مثبت تغییر داده و محبوب همه ‏هواداران شده است. اونای امری بعد از بیش از یک دهه موفق شد ‏استون ویلا را به رقابت‌های اروپایی برساند و امسال هم تیم در آستانه ‏صعود به لیگ قهرمانان قرار دارد". ‏

اونای امری بعد از تمدید قرارداد با استون‌ویلا گفت: "من و هواداران ‏ویلا رابطه‌ای عالی داریم و از حضور همدیگر لذت می‌بریم. من از کار ‏کردن با مالکان و مدیران باشگاه و این گروه بی‌نظیر از بازیکن‌ها ‏بی‌نهایت خوشحالم و به آنها افتخار می‌کنم. من و مدیران ورزشی ‏استون‌ویلا با مالکان ذهنیت مشترکی داریم و همه ابزارهای لازم برای ‏موفقیت تیم فوتبال در اختیار ماست". ‏

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!