Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با اعضای هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی زاهدان، گفت: این استان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد و نباید انتظار داشت که تنها دولت یا دیگران کار‌ها را در استان انجام دهند بلکه سرمایه‌گذاران نیز باید وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در نشست‌های مختلفی که به همراه مسوولان ارشد سیستان و بلوچستان با مسوولان قوه مجریه و مقننه، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی داشتیم مسائل عمرانی و پیشرفت اقتصادی استان و بحث استفاده بهینه از ظرفیت‌هایی، چون مرز، معادن و بنادر و همچنین تقویت زیرساخت‌ها مورد تاکید قرار گرفت که نتیجه این نشست علاوه بر ایجاد ذهنیت، جواب مثبت مسوولان کشوری برای پیگیری این موارد بود.

امام جمعه زاهدان ضمن تایید پیشنهاد اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی مبنی بر ایجاد تسهیلات برای پیله‌وران (افراد مرزنشین که مقدار محدودی کالا به خارج مرز جابه‌جا می‌کنند) و بحث سرمایه‌گذاری برای معادن، افزود:اگر چه نهاد‌های دولتی باید وظیفه خود را در پیگیری کار‌ها انجام دهند و در این زمینه مشغول هستند، اما به این مساله اکتفا نکنید و تمام امیدتان به این نباشد که فقط دولت یا دیگران کار‌ها را انجام دهند بلکه خودتان و سرمایه‌گذاران هم باید با همت و تلاشی مضاعف به میدان بیایید تا نفع این کار‌ها به مردم استان و کشور برسد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه اتاق بازرگانی اشتغالزایی سرمایه گذاری کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی