Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت آیت‌الله محمدحسن ممدوحی، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌
انا لله‌ و انا الیه‌ راجعون‌

ارتحال عالم ربانی، فقیه وارسته و زاهد جلیل القدر «مرحوم حضرت آیت‌الله حسن ممدوحی» نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موجب تأثر، تألم و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم برجسته، مجتهد کرمانشاهی و فقیه پارسا سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را به ترویج و نشر علوم اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) و تربیت شاگردان برجسته در کنار اخلاص، تقوا و ولایتمداری صرف کرد و منشاء خدمات ارزنده و والایی به مردم شریف استان بود و در خدمت و دفاع از نظام و انقلاب با تعهدی انقلابی و اجتماعی تلاش و کوششی مستمر داشت و به همین دلیل نام این عالم فرزانه که با زندگی زاهدانه و بندگی خالصانه عمری با برکت را به نزاهت کامل گذرانیدند،  جاودان و ماندگار خواهد ماند.

اینجانب عروج ملکوتی این فقیه عالیقدر و یار وفادار امام (ره) و رهبری را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم ( عج)، رهبر معظم انقلاب، علمای عظام و مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و همه ارادتمندان و دوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان ایشان و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و برای بستگان، وابستگان و بازماندگان آن روحانی والامقام صبر و اجر مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت کرمانشاه مجلس خبرگان رهبری درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی