Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:06:06 GMT

آرشاوین: زنیت جایگزینی برای آزمون ندارد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۰۸۳۰

آرشاوین: زنیت جایگزینی برای آزمون ندارد

مهاجم پیشین آرسنال می‌گوید باشگاه زنیت باید بازیکن جایگزینی برای سردار آزمون جذب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Sports روسیه، آندره آرشاوین گفت: تیم زنیت  با وجود صدرنشینی در جدول رده‌بندی شرایط دشواری در لیگ برتر روسیه دارد و باید در برخی خطوط بازیکنان جدیدی جذب کند.

مهاجم پیشین آرسنال و تیم ملی فوتبال روسیه افزود: به خط حمله زنیت نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی وجود ندارد که جایگزین سردار آزمون یا آرتم جیوبا شود. زنیت همچنین نیازمند یک بازیکن خلاق است. در میان بازیکنان کنونی زنیت فقط مالکوم می‌تواند پاس‌‌های جالب و غیرمنتظره‌ای دهد.

آندره آرشاوین درباره تعویض همزمان سردار آزمون و آرتم جیوبا توسط سرمربی زنیت در بازی اخیر لیگ برتر روسیه که خشم جیوبا را به همراه داشت، عنوان کرد: برای سرگئی سماک به عنوان سرمربی تعویض جیوبا کار سختی است. این تعویض نشان می‌دهد که زنیت دارای یک سرمربی و رئیس است که حرف اول و آخر را می‌زند.

باشگاه زنیت: آزمون برای دو بازی دوستانه به تیم ملی دعوت شده است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون گفت که بولونیا در دیدار برابر رُم تیمی شایسته‌تر برای پیروزی بود اما آنها هم به راه خود ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا 3 بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون 4 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 56 وارد دروازه بولونیا کرد.

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب 2 امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی