Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس پتروشیمی استان گفت: مقاومت در برابر توطئه های دشمنان رمز پیروزی و مذاکره با آنان موجب ذلت و خواری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار ابوالقاسم چمن» امروز (دوم مهر) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس پتروشیمی خراسان شمالی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات این مجتمع برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان سلامت و امنیت و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را بدون سید الشهدای دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی می گذرانیم، اما مکتب و راه او ادامه دارد و الهام بخش بیداری اسلامی امت ها است و شهادت ایشان باعث شد که آوازه او در عالم بپیچد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: ولایت مداری، خداباوری و معنویت رزمندگان دفاع مقدس باعث پیروزی حق علیه باطل شد و مهمترین آن نعمت ولایت مداری است.

 

سردار چمن، دفاع مقدس را آینه تمام نمای مظلومیت انقلاب اسلامی خواند، همانطور که عاشورا، آینه تمام نمای مظلومیت اسلام است و اظهارداشت: می توان گفت دفاع مقدس امتداد قیام عاشورا است و این جهاد ادامه دارد.

 

وی اصلی ترین دلیل جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی را عظمت و ابهت انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و عظمت و ابهت انقلاب اسلامی، کاخ های ظلم و ستم استکبار جهانی به لرزه درآمدند و با بهانه های واهی جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند.

 

سردار چمن گفت: اما به مدد الهی و توکل و ایمان و جانفشانی رزمندگان، دفاع مقدس به تجربه تلخی برای استکبار جهانی و ایادی آنان تبدیل شد.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امروز جنگ و جهاد در عرصه اقتصادی است، افزود: همانطور که رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی و بدون تجهیزات در مقابل دشمنان ایستادند، شما جهادگران صنعت و اقتصاد نیز با تمام مشکلات، تحریم ها و فشارهای روانی و اقتصادی در مقابل دشمن بایستید و جهاد کنید که مقاومت در برابر توطئه های دشمنان رمز پیروزی و مذاکره با آنان باعث ذلت و خواری است.

 

سردار چمن در ادامه با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی تکیه ولی امر مسلمین جهان به شما جوانان است، خاطرنشان کرد: سنگرها را حفظ نموده و پای انقلاب و اسلام و آرمان های شهدا و امام شهدا بایستید و با وحدت کلمه، ایمان به خداوند متعال و تلاش مضاعف سنگر اقتصاد را حفظ  کنید.

 

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از 100 پیشکسوت ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی همایش تجلیل انقلاب اسلامی خراسان شمالی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان