Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم هیئت کشتی یزد انصراف این تیم از حضور در لیگ فرنگی را به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی از این تیم اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

سید علی رفوگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اعلام خبری مبنی بر اینکه تیم هیئت کشتی یزد با نام سینا صنعت ایذه در لیگ برتر فرنگی شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: من و بهرام مشتاقی از تیم استعفا کردیم و تیم یزد هم در ادامه منحل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در حالی که در ابتدای کار به ما قول صددرصد حمایت و همکاری از سوی استان دادند، اما به هیچ کدام از آن حرف‌ها عمل نشد.

وی ادامه داد: استاندار و مسئولان سیاسی استان نظرشان نسبت به تیم داری مثبت بود و قول حمایت مالی و معنوی داده بودند اما سربزنگاه حمایت‌شان را از ما قطع کردند. هر چه جلوتر رفتیم، دیدیم به هیچ کدام از وعده‌ها جامه عمل پوشانده نمی‌شود. در حالی که ما برای شرکت در لیگ برتر با 25 کشتی گیر قرارداد حرفه‌ای بسته و با کادر فنی مجرب صحبت کرده بودیم.  

آغاز تمرینات تیم کشتی فرنگی صبانور از امروز در سنندج

سرپرست این تیم در مورد وضعیت کشتی گیران قرارداد بسته با یزدی‌ها، خاطرنشان کرد: هیئت کشتی یزد انصراف داد و بویری، سرمربی تیم‌مان با همه این نفرات به تیم سینا صنعت منتقل شدند. لااقل از این بابت خوشحالیم که کشتی گیران از شرکت در لیگ باز نماندند و می‌توانند در مسابقات کشتی بگیرند. تیم قوی و خوبی را بسته بودیم و قطعا روی سکو قرار می‌گرفتیم. قرعه خوبی هم داشتیم. این اتفاق می‌توانست استارت خوبی برای کشتی فرنگی در یزد باشد که بعد از سال‌ها دوباره فعال و از این وضعیت منفعل خارج شود اما با این بدقولی‌ها نتوانستیم در لیگ شرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران